آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

علی مطهری: آیت‌الله هاشمی خیرخواه‌ترین دوست مقام رهبری بود/تصویر درستی از ولایت فقیه داشت



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , علی مطهری

نایب رییس مجلس شورای اسلامی آیت الله هاشمی رفسنجانی را نماد اعتدال توصیف کرد و گفت: ایشان در سال‌های اخیر بر آزادی بیان و عدم سخت‌گیری بر منتقدان تاکید داشت.

 به گزارش ایسنا  ؛علی مطهری در یادداشتی به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

 

رحلت ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی همه انقلابیون اصیل و علاقه‌مندان انقلاب اسلامی را عزادار کرد. پس از شهادت آیت الله مطهری ایشان صمیمی‌ترین و محرم‌ترین یار امام خمینی(ره) بود. در سال‌های اخیر آفت‌ها و آسیب‌های انقلاب اسلامی را خوب تشخیص داده بود و بر آزادی بیان و عدم سخت گیری بر منتقدان تاکید داشت. آنجا که احساس می کرد که نظام به خطا می‌رود هشدار می‌داد. دست فرصت طلبان را که در صدد به حاشیه راندن انقلابیون اصیل بودند رو می‌کرد.

 

تصویر درستی از ولایت فقیه داشت و بهترین و خیرخواه‌ترین دوست مقام رهبری بود. نماد اعتدال بود و امروز سخت به چنین نمادی نیاز داریم. سیاست و اقتصاد دنیا را خوب می‌شناخت و به همین جهت راه پیشرفت کشور را خوب می‌دانست. بر مصلحت کشور پافشاری می‌کرد گرچه مورد هجوم و تهمت قرار گیرد. او یک مصلح واقعی جامعه و دلسوز انقلاب بود. یار دیرین امام (ره) و شهید مطهری و شهید بهشتی و رهبر انقلاب بود. خداوند او را با پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار و امام خمینی و شهدای انقلاب اسلامی محشور فرماید.»

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------