آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

اعضای 5 نفره هیأت نظارت بر انتخابات 96 در تهران مشخص شدند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از مشخص شدن اعضای 5 نفره هیأت نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در استان تهران خبر داد.

به گزارش فارس،شهاب الدین چاوشی رئیس ستاد انتخابات استان تهران در گفتگو با فارس از مشخص شدن اعضای هیات نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران خبر داد.

 

وی با بیان اینکه اعضای هیات نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران متشکل از 5 نفر هستند که طی نامه ای با امضای آیت الله جنتی به عنوان رئیس هیات مرکزی نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری واصل شده است، افزود: این اعضا شامل محمد حسن صادقی مقدم، فرهاد رهبر، فیروز اصلانی، قاسم محمد طهرانی و غلامحسین اسماعیلی است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: آقای محمد حسن صادقی مقدم رئیس هیات نظارت بر انتخابات، قاسم محمد طهرانی قائم مقام ریاست هیات نظارت و فرهاد رهبر، فیروز اصلانی و غلامحسین اسماعیلی هم به عنوان عضو این ستاد در استان تهران هستند.

 

چاوشی همچنین از افتتاح ستاد انتخابات استان تهران در هفته جاری با حضور اعضای ستاد، هیات نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبر داد.

 

وی با تاکید بر همکاری و تعامل ستاد انتخابات استان تهران و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: انجام تکلالیف و وظایف قانونی، رعایت بی طرفی و رعایت حقوق نامزدها و شهروندان در انتخابات آتی نیز سرلوحه تمامی مسئولان قرار داشته و این اهتمام در میان اعضای ستاد انتخابات استان تهران بیشتر است تا انشالله بتوانیم همانند انتخابات گذشته حضور با شکوه مردم را در پای صندوق های رای و انتخاباتی عاری از هرگونه مشکل را شاهد باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------