آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

صدا و سیما دعوت خود از عراقچی را پس گرفت



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,عراقچی

برنامه متن و حاشیه دعوت خود از سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه برای حضور در برنامه امشب را پس گرفت.

 به گزارش ایسنا  ،  از معاون وزیر امور خارجه دعوت شده بود تا امشب با حضور در این برنامه پیرامون کمیسیون برجام که چند روز پیش در وین برگزار شده بود و مسایل مرتبط با برجام صحبت کند اما ساعتی پیش در تماسی تلفنی با عراقچی این برنامه کنسل شد.

 

مسئولان برنامه متن و حاشیه دعوت از عراقچی  را به این بهانه که او نمی‌تواند به تنهایی مهمان این برنامه باشد و حتما باید یکی از منتقدان برجام نیز در آن حضور داشته باشد پس گرفته‌اند.

 

در هفته‌های اخیر صداوسیما بارها از سیدعباس عراقچی دعوت کرده بود تا در یکی از برنامه ها حضور یافته و در خصوص اخرین تحولات مرتبط با برجام صحبت کند.

 

این اقدام صداوسیما در حالی است که در سه سال گذشته چه در زمان انجام مذاکرات هسته‌ای و چه در یک سالی که از اجرایی شدن ان می‌گذرد مخالفان برجام در برنامه‌های مختلف صدا و سیما به تنهایی حاضر شده و ساعت ها در جهت نقد و در بسیاری از موارد تخریب برجام و انکار دستاوردهای آن به صورت یک طرفه داد سخن داده‌اند.

 

دست کم در دو برنامه اخیر با حضور منتقدان برجام نیز موضوعات کاملا انتخاباتی شده و مهمانان به جای نقد برجام دستورالعمل های انتخاباتی برای سال 1396 ارائه کرده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------