آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

رییس‌ جمهور : دولت در سال اقتصاد مقاومتی با همه توان وارد عمل شده است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , رییس‌ جمهور

رییس جمهوری پس از افتتاح پالایشگاه غلات زر و بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع، با تبریک دوازدهم بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور، به همه ملت ایران، گفت: مردم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ مثبت داده و دولت با همه توان وارد عمل شده است.

 به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین  حسن روحانی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در دهه فجر امسال صدها و هزارها طرح در سراسر کشور افتتاح شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

 روحانی افتتاح پالایشگاه غلات زر را حائز اهمیت برشمرد و گفت: این پالایشگاه تأسیساتی دانش بنیان و جزو اولین‌ها است که در آن ذرت تبدیل به قند مایع می‌شود که محصول آن در داخل و خارج مصرف‌کننده داشته و امروز کشورهای زیادی متقاضی خرید این محصول هستند. 

 

رییس‌ جمهوری اظهار داشت: ارزش محصول این پالایشگاه به اندازه قند و شکر با قیمتی پایین‌تر و حدود 40 درصد ارزان‌تر است و به همین دلیل بهره‌برداری از این پالایشگاه اقدامی اقتصادی، تولیدی و دانش‌بنیان است که در مجموع 6 هزار و 500 اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

روحانی تأکید کرد: تأسیسات و بنیان‌های دانش بنیان که می‌تواند برای جوانان تحصیلکرده اشتغال ایجاد کند، برای دولت بسیار حائز اهمیت است.

 

رییس‌ جمهوری با اشاره به اینکه پالایشگاه غلات زر توسط بخش خصوصی و با استفاده از تسهیلات به بهره‌برداری رسیده است، گفت: اگر به بخش خصوصی میدان داده شود، شاهد یک حرکت خوب در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور خواهیم بود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------