آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

ممنوعیت نام بردن از آیت‌الله هاشمی در سیما؟



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,هاشمی

 غلامعلی رجایی مشاور مرحوم آیت الله هاشمی در یادداشتی از ممنوعیت بردن نام هاشمی در سیما یاد کرده است.

 

در این یادداشت تلگرامی آمده است:

 

این روزها کارم شده است. مصاحبه و سخنرانی درباره دهه مبارکه فجر و ویژگی ها و ابعاد گوناگون شخصیتی هاشمی عزیز. صبح تا ظهر چهارشنبه سه مصاحبه داشتم با سایت تاریخ ایرانی و خبرگزاری ایرنا و رادیو ایران و شب هم سخنرانی درجمع تعدادی از دوستان بهشهری درتهران و دیشب هم سخنرانی در جمع ماهانه بعضی از مبارزین قبل از انقلاب در شرق تهران.

 

در دو هفته آینده هم بمناسبت فرا رسیدن چهلم هاشمی عزیز، به شش استان سفر خواهم داشت.گفته بودم به زودی بی مهری ها نسبت به هاشمی بزرگ ازسرخواهد گرفته شد.

 

دیشب حدود ساعت یازده شب پس ازسخنرانی که به محضرعارفی شتافتم بعضی از دوستان همدل به سراغم آمدند و با تعجب گفتند هنوزچهلم آیت الله هاشمی تمام نشده است که صدا و سیما حتی ازبردن نام ایشان هم ابا می کند.پرسیدم: مگرچه شده است؟ گفتند: دراخبارساعت 14 دیروز سیما، وقتی گوینده خبر می خواند که در دوازدهم بهمن ماه رهبری به رسم همه ساله بر سر مزار امام حاضر شد درادامه گفت رهبری همچنین بر مزار رییس فقید مجمع تشخیص حاضر شد و درعبارتی معنادار بدون آنکه بگوید رهبری بر مزار دوست شصت ساله اش قرآن خواند افزود: و برای ایشان ازخداوند طلب عفو کرد!

 

  اخبار  سیاسی -  جماران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------