آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

وزیر اطلاعات: حتی یک نفر دوتابعیتی هم نداریم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,محمود علوی

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه کسی به ما مدیران دو تابعیتی را اعلام نکرده است، گفت: اعلام عمومی این مسئله در حالی که مصادیق آنچنانی ندارد درست نیست.

 به گزارش ایسنا، سید محمود علوی ظهر امروز پس از جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به این سوالی مبنی بر اینکه چرا وزارت اطلاعات از مدیران دو تابعیتی خبر ندارد؟ اظهار کرد: اینکه اطلاع نداشته باشیم جرم نیست. احتمال می دهیم که این مدیران وجودندارند که از آن‌ها اطلاعی نداریم.

 

وی افزود:‌حال اگر یک یا دو مورد وجود داشته باشد آیا باید به صورت علنی به آن پرداخته شده و ذهنیت جامعه مشوش شود یا به صورت اداری به این مسئله رسیدگی شود. در ضمن اگر چنین افرادی هم وجود دارند اسامی آن‌ها را به ما اعلام کند تا این لحظه کسی اسمی به ما اعلام نکرده است.

 

علوی خاطر نشان کرد: مرجع رسمی شناخت دو تابعیت ها وزارت اطلاعات است و ما در این زمینه شبکه اطلاع یابی هم داریم. در گذشته مواردی هم بوده که تذکر دادیم و این افراد از مسئولیت خود فاصله گرفته اند. من هیچ کدام از آمارهای اعلام شده درباره تعداد مدیران دو تابعیتی را تائید نمی‌کنم.

 

وزیر اطلاعات همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا این خبر صحت دارد که داعش در حال عضو گیری از استان سیستان و بلوچستان است؟ گفت:‌داعش تلاش می‌کند در همه جا عضو گیری کند مثل افغانستان اما در سیستان چنین خبری در این باره نداریم.

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------