آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

فلاحیان: مساله ریاست‌جمهوری دیگر برای ما تمام شد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,فلاحیان

وزیر اطلاعات دولت سازندگی گفت: مقبولیت روحانی در افکارسنجی‌ها بالا و پایین می‌شود ولی تا به حال وضعش بهتر از سایر شخصیت‌هایی است که در مظان کاندیداتوری هستند.

به گزارش ایسنا علی فلاحیان درباره ارزیابی خود از حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: انتخابات حداکثری خواهیم داشت.

 

وی درباره این که برخی با بیان هشدار درباره خطر وقوع فتنه‌ای دیگر می‌خواهند فضای انتخابات آینده را امنیتی جلوه دهند، اظهار کرد: خیر اصلا این طور نیست. فتنه تمام شد.

 

وزیر اطلاعات دولت سازندگی درباره تعداد کاندیداها و تلاش جناح‌ها برای رقابت سیاسی پیش رو یادآور شد: هر جناحی که با یک نامزد بیاید پیروز می‌شود.

 

وی درباره میزان مقبولیت روحانی در جامعه گفت: در افکارسنجی‌ها بالا و پایین می‌شود ولی تا به حال وضعش بهتر از سایر شخصیت‌هایی است که در مظان کاندیداتوری هستند.

 

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا روحانی رقیب جدی در انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد داشت، اظهار کرد: معلوم نیست. بستگی به این دو ماه دارد که آیا کار بزرگی انجام می‌دهد یا خیر.

 

فلاحیان در پاسخ به این سوال که آیا خودش برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ نامزد می‌شود، اظهار کرد: خیر، این مسئله دیگر برای ما تمام شد.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------