آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

عراقچی: تمام موانعی که به برجام مربوط می‌شده برداشته شده است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,عراقچی

معاون حقوقی و بین‌الملل وزیرامور خارجه گفت: تمام موانعی که به برجام مربوط می‌شده برداشته شده است.

 به گزارش ایسنا، سیدعباس عراقچی امروز در نشست "الزامات دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل" که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، با بیان اینکه بزرگترین شعار مردم در انقلاب اسلامی ایران "استقلال" بود، اظهار کرد: ایران یکی از معدود کشورهایی است که در طول تاریخ خود هیچ‌گاه مستعمره نبوده و همواره مستقل بوده است، چه در دوره‌هایی که در شمار قدرت‌های بزرگ قرار داشته و چه در دوره‌هایی که دچار ضعف شده است.

 

وی درباره اینکه چرا استقلال یکی از شعارهای اصلی مردم در انقلاب بود، خاطرنشان کرد: در واقع تصوری که از استقلال در ذهن مردم بود، به ایستادگی بر توانایی خود و عدم وابستگی به قدرت‌ها برمی‌گشت و این رمز حرکت ما در انقلاب اسلامی بود.

 

وی افزود: در طی روزهای اخیر جمهوری اسلامی ایران سی و هشتمین سالگرد پیروزی خود را جشن گرفت. 38 سال از انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) و در ادامه به رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری گذشت و نکته مهم این است که در طی 4 دهه گذشته کشور ما روز به روز قدرتمندتر و بر مشروعیت آن نیز افزوده شده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------