آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

حضور وزیر اقتصاد در صحن برای پاسخگویی درباره حساب‌های قوه قضاییه / پورمحمدی درباره ممنوع‌التصویری خاتمی توضیح می‌دهد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

 عضو هیات رییسه فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که پاسخ وزیر دادگستری درمورد اعمال محدودیت‌ها برای نشریات دانشجویی در مورد موضوع ممنوع‌التصویری خاتمی قانع کننده نبوده، از مطرح شدن این سوال در صحن علنی مجلس خبر داد.

 محمود صادقی در گفت‌وگو با   ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت دو سوال خود از وزرای اقتصاد و دادگستری اعلام کرد: باتوجه به این‌که بنده از توضیحات وزیر اقتصاد درباره حساب‌های قوه قضاییه قانع نشدم، مقرر شد که سوال در صحن علنی مجلس مطرح شود.

 

رییس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی با بیان این‌که هنوز زمان طرح سوال از وزیر اقتصاد در صحن علنی مجلس تعیین نشده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون این طرح سوال از کمیسیون اقتصادی به هیات رییسه مجلس ارجاع شده و باید در صحن مطرح شود.

 

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین سوال بنده از وزیر دادگستری هفته گذشته مطرح شده و این هفته در دستور کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس قرار گرفته است.

 

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس دهم در تشریح دو سوال خود از وزرای دولت یازدهم اعلام کرد:  سوال نخست مربوط به بحث ممنوع‌التصویری آقای خاتمی در مطبوعات دانشجویی است که قرار است از حجت‌الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری پرسیده شود و سوال دوم هم مربوط به بحث حساب‌های قوه قضاییه است.

 

او در واکنش به اظهارنظر پورمحمدی مبنی بر این‌که در قبال مسئله ممنوع‌التصویری خاتمی تصمیم‌گیرنده نبوده و این موضوع در محدوده اختیاراتش نیست، گفت: در این صورت هم لازم است در کمیسیون حاضر شوند و همین پاسخ را مطرح کنند.

 

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سوال این بوده که کدام مرجع قانونی چنین محدودیتی را علیه خاتمی به تصویب رسانده و ابلاغ کرده و درصورتی که چنین پاسخی دارند، باید در کمیسیون حاضر شوند و بگویند هیچکس چنین تصمیمی نگرفته است.

 

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: البته آقای پورمحمدی در کمیسیون حاضر شده و این مسئله را هم مطرح کردند اما در ادامه از بنده خواستند به‌صورت موردی محدودیت‌ها و برخوردهایی که به این دلیل با نشریات دانشجویی صورت گرفته را اعلام کنم و بنده نیز مواردی را به اطلاع وزیر دادگستری رساندم اما باوجود سپری شدن بیش از دو ماه از آن، هنوز پاسخی در این رابطه دریافت نکرده‌ایم و بنابر روال کاری مجلس، در صورت عدم پاسخگویی در کمیسیون، باید به صحن بیایند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------