آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

حاجی بابايي: در انتخابات رياست جمهوري نامزد مي‌شوم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,انتخابات رياست جمهوري

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندید نهایی جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی را مردم مشخص می‌کند.

 به گزارش فارس: حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه مجمع عمومی ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهر آفتاب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به دنبال این هستیم که با تفکر و اندیشه‌ای که اعلام شد مردم تصمیم بگیرند.

 

وی افزود: اگر مردم تصمیم گرفتند که هر فرد و یا شخصی برای دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کنند قطعا آن شخص می‌تواند موفق باشد.

 

حاجی‌بابایی تاکید کرد: شخص تعیین شده از سوی مردم باید یک تیم کاری قدرتمند را معرفی کند و به میدان بیاورد تا مشکلات کشور و مردم را حل و رفع کند.

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی  در پاسخ به این پرسش که به نظر شما میثاق‌نامه از اعضا تا چه اندازه می‌تواند تجربه‌های شکست گذشته را جبران کند، تصریح کرد: اینها همه نشان از این دارد که در گذشته ضعف‌هایی وجود داشت چون جامعه ما این را نمی‌پذیرد که ما یک الی دو نفر را به مردم معرفی کنیم و بعد به آنها بگوییم که تکلیف شده شما به این افراد رأی بدهید.

 

وی مشخص کردن کاندیدای نهایی تکلیف خود مردم با شاخص‌ها و معیارهای آنها است و هر فردی که مردم برای رای دادن به وی جمع‌بندی کرده‌اند قطعا دارای پشتیبان خوبی خواهد بود.

 

حاجی بابایی به برخی از مشکلات جامعه اشاره و تاکید کرد: چگونه می‌توان تحمل کرد که یک مستمری بگیر کمیته امداد 80 هزار تومان و یک نفر هم با مستمری 100 میلیون راضی نشود و بگوید هنوز حق من داده نشده است. بنابراین نظام را با این نحوه و مدل نمی‌توان ادامه داد و باید اصلاح شود.

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فاصله طبقاتی بین مردم باید به اندازه تعریف شده باشد. 

 

وی در پاسخ به این پرسش که کاندیدای نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی چه زمانی مشخص خواهد شد، گفت: نباید منتظر این بود که طی روزهای آینده کاندیدای نهایی مشخص شود بلکه تا روز رای‌گیری هر لحظه ممکن است برنامه، تصمیم و موقعیت خاص وجود داشته باشد.

 

حاجی بابایی درباره مذاکره با جبهه پایداری نیز خاطرنشان کرد: همه تلاش‌ها برای تعامل و مذاکره با عزیزانمان به کار گرفته شده است، چون باید همه در یک جبهه واحد حرکت کنند. ما امیدواریم که این موفقیت شکل بگیرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------