آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

اعلام کاندیداتوری شهردار تهران ازسوی یکی از نزدیکانش



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,شهردار تهران

رئیس ستاد مردمی قالیباف در سال 92 می‌گوید: جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیش از یک کاندیدا وارد عرصه رقابت انتخاباتی سال آینده می‌شود اما در نهایت فقط یک نفر باقی می‌ماند و آن یک نفر محمدباقر قالیباف است.

به گزارش خبرانلاین ، رضا شیران خراسانی درباره روندی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 اظهار کرد: قراین و شواهد این را نشان می دهد که هر دو جناح سیاسی در مراحل پایانی به یک کاندیدا می‌رسند. اگر چه ممکن است روش های تبلیغاتی و تاکتیک های انتخاباتی باعث شود با کاندیدهای مختلف وارد شوند ولی در انتها به کاندیدای واحدی می رسند.

 

وی تاکید کرد: شرایط کشور به گونه است که در اردوگاه اصولگرایان به نیروی جهادی کارآمد نیاز داریم که کسی نیست جز آقای قالیباف.

 

وی با تاکید بر اینکه از این روند تصمیم گیری جبهه نیروهای مردمی مطلع است، درباره کاندیداتوری ابراهیم رئیسی نیز گفت: فقط درخواستی از آقای رئیسی بوده است اما دفتر ایشان اطلاعیه داد که چون علاقمند هستند در همین سمتی که هستند انجام وظیفه کنند، وارد عرصه انتخابات نمی شوند. گزینه بعدی آقای قالیباف است و کسی که به اجماع می رسند قطعا آقای قالیباف است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس از تشکیل ستادهای انتخاباتی قالیباف ازسوی طرفدارانش خبر داد و سپس جلسه مشترک قالیباف و احمدی نژاد را تکذیب کرد و گفت: از همین دست خبرهایی است که در فضای مجازی منتشر می شود اما منبعی ندارد.

 

وی درباره کاندیداتوری حمید بقایی و تاثیر آن بر سبد رای قالیباف نیز گفت: سبد رای آقای قالیباف معلوم است و مشی اش در جامعه اثر خود را گذاشته است و کاندیداتوری او تاثیری ندارد.

 

شیران حادثه پلاسکو را نیز در سبد رای قالیباف اثرگذار ندانست و گفت: ممکن است برای هر کدام از کاندیداها اتفاقاتی بیفتد اما مردم از بینش برخوردار هستند، بنابراین پلاسکو نمی تواند اثرگذار باشد که اگر بود، اوضاع خوزستان نیز بر سبد رای کاندیدای دیگر تاثیر می گذاشت.

 

وی تاکید کرد:‌ سبد رای قالیباف در لایه های مختلف اجتماعی وجود دارد، یعنی هم در بین نخبگان و هم در بین محرومین.

 

رئیس ستاد مردمی قالیباف در انتخابات قبلی درباره اینکه آیا شخص قالیباف درباره کاندیداتوری صراحتی داشته یا خیز نیز گفت: وقتی خواست اجتماعی بشود، حتما این اتفاق می افتد.

 

شیران در پایان گفت:‌ کشور عزیزمان،با بهره‌گیری از استعدادهای خدادادی و اکتسابی و شایستگی‌های مدیریت جهادی آقای قالیباف، به جایگاه اول منطقه‌ای می‌رسد، اصولگرایان به اجماع می‌رسند و تاکید دارم سال دیگر در خبرها می‌نویسیم رئیس‌جمهور قالیباف.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------