آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

کواکبیان: برخلاف اسمم از حقوق نجومی خوشم نمی‌آید



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,کواکبیان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه روز گذشته مجلس درباره تعیین سقف حقوق مدیران، گفت: من برخلاف اسمم از هیچ چیز نجومی از جمله حقوق نجومی خوشم نمی‌آید.

به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) در تذکری با اشاره به حواشی مربوط به مصوبه روز گذشته مجلس درباره تعیین سقف حقوق مدیران، اظهار کرد: اینکه می‌گویند برخی نمایندگان در این زمینه اجحاف کردند، حقیقتاً تذکر آقایان تابش و صادقی در ابتدا تشکر از رئیس مجلس بود، اما بعد گفتند نباید رویه‌ای برخلاف آیین‌نامه درست شود که رئیس مجلس گفت این موضوع خلاف آیین‌نامه نیست و ما آن را قبول کردیم.

 

وی افزود: اسم من کواکب است اما از هر چه نجومی است خوشم نمی‌آید، چه اختلاس نجومی، چه فیش نجومی و چه حقوق نجومی.

 

این نماینده مجلس با بیان اینکه مصوبات برنامه ششم از اول فروردین 96 اجرایی خواهد شد، گفت: آقای لاریجانی گفتند سقف حقوق 10 میلیون تومان است در حالی که اگر حداقل حقوق 1 میلیون و 100 هزار تومان باشد سقف حقوق 15 میلیون و 400 هزار تومان خواهد بود. ضمن اینکه برای برشمردن استثنائات سقف حقوق، ویرگول آمده بود که عبارت «در» باید بین آنها آورده می‌شد. مثلاً مشاخص تخصصی در مناطق محروم.

 

کواکبیان اضافه کرد: همه نمایندگان از شما تشکر دارند که از حیثیت مجلس دفاع کردید اما موارد آیین‌نامه‌ای هم باید تذکر داده شود تا همه چیز بر اساس خرد جمعی پیش برود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------