آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

ایران ادعاهای جدید مقامات بحرینی را رد کرد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سخنگوی وزارت امور خارجه

سخنگوی وزارت امور خارجه، ادعاهای جدید مقامات بحرینی علیه کشورمان را رد کرد.

به گزارش ایسنا، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادعای جدید مسؤولان بحرینی در خصوص ارتباط کشورمان با مسایل داخلی بحرین را بی‌اساس دانست و افزود: حاکمان بحرین که عاجز از حل و فصل مسایل داخلی خود و پاسخ مناسب به مطالبات مدنی و مسالمت‌جویانه شهروندان‌شان هستند هر از چندی اعتراضات مردم کشورشان را به جمهوری اسلامی ایران نسبت می‌دهند؛ بدیهی است فرافکنی روش مشترک همه نظام‌های سرکوبگری است که با مردم خود دچار مشکل می‌شوند. این روش هیچ‌گاه کمکی به حل بحران‌ها نخواهد کرد.

 

وی به دولت بحرین توصیه کرد :به جای توسل به روشهای منسوخ و اصرار بر رویکرد امنیتی، تلاش کند با صداقت و عدالت و رعایت اصول اخلاقی با مردم خود رفتار کند.

 

دولت بحرین در روزهای اخیر مدعی شد ه است 25 نفر را به اتهام ارتباط با یک گروه تروریستی تحت حمایت ایران بازداشت کرده است.

 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دولت بحرین با صدور اطلاعیه ای از بازداشت 45 عضو یک گروه تروریستی درخاک این کشور خبر داد و مدعی شد که این افراد برای آموزش درباره نحوه استفاده از مواد منفجره و سلاح گرم به ایران و عراق سفر می‌کرده اند و پلیس از آنها سلاح گرم، بمب، خودرو و قایق توقیف کرده است.

 

دولت بحرین در ادامه ادعاهای خود در این بیانیه آورده است که این گروه تروریستی در یک سری حملات از جمله ماجرای فرار زندانیان درماه ژانویه دست داشته است و سرکرده این گروه درحال حاضر در آلمان به سر می برد.

 

بحرین که از هم پیمانان واشنگتن درمنطقه به شمار می‌آید و ناو پنجم آمریکا نیز در آب های این کشور مستقر است از سال 2011 تاکنون شاهد اعتراضات و ناآرامی ها علیه قوانین حکومتی وتبعیض‌ها درخصوص اکثریت شیعه بوده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------