آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد

احمد علیرضابیگی گفت: «دولت باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات خودش استفاده کند تا وقتی انتقاداتی صورت می‌گیرد، آن را حل کند و کارنامه موفقی از…

خلع سلاح زورگیر مسلح در مشهد



  اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث, حوادث روز

شرور سابقه دار مسلح که در ادامه خلاف کاری های اش، ماشین راننده مسافرکش را به سرقت برده بود در تعقیب گریز با پلیس با شلیک گلوله ماموران زمینگیر شد.

  به گزارش  ایران  آنلاین؛زورگیر مسلحی که در محاصره نیروهای انتظامی قرار گرفته بود، با شلیک گلوله مجروح و در بیمارستان بستری شد.فرمانده انتظامی مشهد با اعلام  این خبر، به خراسان گفت: حدود ساعت 23 شب یکشنبه گذشته، راننده 25ساله یک دستگاه پراید که با ترفندی از چنگ یک زورگیر مسلح گریخته بود، فریادزنان خود را به مأموران گشت کلانتری الهیه رساند و در حالی که ترس و وحشت وجودش را فرا گرفته بود، به خودرویی در فاصله دور اشاره کرد و گفت: مردی که کنار خودروی پراید ایستاده، سارق مسلح است!سرهنگ محمد بوستانی افزود: به دنبال این ماجرا، بلافاصله نیروهای انتظامی با به کارگیری موارد امنیتی و ایمنی، به سوی پراید نوک مدادی حرکت کردند و در تاریکی شب در اطراف خودرو مستقر شدند.

 

وی اضافه کرد: مرد 34ساله ای که کنار پرایدایستاده بود، با دیدن محاصره مأموران انتظامی، سلاح کلت را بیرون کشید و به سمت نیروهای گشت انتظامی نشانه رفت.وی گفت: مأموران که بر محل استقرار زورگیر مسلح مشرف بودند، با دادن اخطارهای قانونی و شلیک تیرهوایی از وی خواستند تا سلاح خود را بر زمین بگذارد و تسلیم شود اما مقاومت زورگیر مسلح موجب شد تا مأموران انتظامی با به کارگیری قانون حمل سلاح، پای چپ او را هدف بگیرند و به سمت او شلیک کنند.

 

با اصابت اولین گلوله به پای سارق مسلح، وی نقش بر زمین شد. در همین حال، مأموران کلانتری الهیه، در یک عملیات ضربتی و هماهنگ، او را خلع سلاح کردند و حلقه های قانون را در حالی بر دستانش گره زدند که زورگیر خون آلود روانه بیمارستان شد و تحت درمان قرار گرفت.رئیس پلیس مشهد خاطرنشان کرد: راننده 25ساله که از چنگ زورگیر مسلح گریخته بود، با اعلام شکایت از وی، گفت: من راننده مسافرکش هستم و از این طریق امرار معاش می کنم.

 

حدود ساعت 21 در منطقه میدان سپاد مشهد، مردی با پیشنهاد مبلغ خوبی از من خواست تا او را به صورت دربستی به منطقه الهیه برسانم. وقتی به محل مذکور رسیدیم، او گفت کمی بالاتر پیاده می شود. این گونه بود که مرا در تاریکی شب به مکان خلوتی کشاند و ناگهان سلاح کلت را روی سرم گذاشت و خواست تا در صندوق عقب خودرو را هم باز کنم، ولی من در یک لحظه با رها کردن خودرو از چنگ او گریختم و با مشاهده نیروهای انتظامی، به سمت آن ها فرار کردم.

 

بنا به گفته سرهنگ بوستانی، از سارق مذکور، یک قبضه سلاح کلت با چهار فشنگ جنگی و یک قبضه کارد کشف شده است و تحقیقات درباره سرقت های احتمالی دیگر وی، ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------