آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد

احمد علیرضابیگی گفت: «دولت باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات خودش استفاده کند تا وقتی انتقاداتی صورت می‌گیرد، آن را حل کند و کارنامه موفقی از…

مفتح: منتظر اعلام نظر شورای نگهبان درباره بودجه 96 هستیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , مفتح

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 گفت که به محض دریافت ایرادات شورای نگهبان درباره مصوبات بودجه 96،‌ کمیسیون تلفیق تشکیل جلسه می‌دهد و ایرادات را مورد بررسی قرار خواهد داد.

 محمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون تلفیق بودجه 96 قرار بود 10 صبح امروز تشکیل جلسه دهد اما هنوز نظرات شورا درباره مصوبات بودجه به ما نرسیده، لذا در صورتی که ایرادات تا بعدازظهر امروز به ما برسد جلسه کمیسیون عصر امروز دوشنبه تشکیل خواهد شد و حتی اگر شورای نگهبان ایرادات خود به مصوبات بودجه را تا شب اعلام کند کمیسیون تلفیق پیش از جلسه علنی فردا (سه‌شنبه) برای بررسی ایرادات تشکیل جلسه می‌دهد.

 

وی افزود: تلاش ما این است که در سریع‌ترین زمان ممکن ایرادات شورای نگهبان به مصوبات بودجه را بررسی و آن را به صحن علنی مجلس ارجاع دهیم. زیرا مجدداً باید منتظر اعلام نظر شورای نگهبان در خصوص تأیید مصوبات و اصلاحات جدید و یا ایراد مجدد به آن باشیم و همه این کارها باید تا پیش از پایان سال به اتمام برسد.

 

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 96 یادآور شد: در صورتی که کار بررسی ایرادات شورای نگهبان به طول بیانجامد مجلس علاوه بر سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در روزهای پنج‌شنبه(‌26 اسفند) و شنبه( 28 اسفند) نیز فرصت خواهد داشت تا این ایرادات را مورد بررسی قرار دهد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------