آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

تاج گردون : شکایت از نعمتی و مطهری به دلیل دیدار با خاتمی امروز رسیدگی می‌شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , تاج گردون

یک نماینده اصلاح طلب به مجلس شورای اسلامی گفت که قرار است امروز(سه شنبه) به شکایت از نعمتی و مطهری به دلیل دیدار با رئیس جمهور دوران اصلاحات در مجلس رسیدگی شود.

به گزارش ایسنا غلامرضا تاج گردون با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: « سه کاندیدای ریاست جمهوری دوستان اصولگرا  در یک قاب و در حال عکس گرفتن با امانوی خیانتکار ( به قول اقایان). فردا سه شنبه صبح در مجلس بابت شکایت برخی از دوستان این اقایان به جرم اقایان نعمتی و مطهری در خصوص دیدار با رییس جمهور اصلاحات رسیدگی می‌شود. آن روز که این عکس گرفته شد دوستان حاضر در عکس چنان من و آقای ابوترابی را هل دادند تا به عکس برسند که نگو. با خیانتکار عکس گرفتن برای روز مبادا اشکال نداره ولی این نعمتی و مطهری باید تنبیه شوند تا دیگه نروند جایی که نباید بروند. میترسم از آن روز که  عکس گرفتن با نتانیاهو توسط اقایان ایراد نداشته باشه ولی دیدار با روحانی هم جرم شود. خدا به خیر بگذراند»

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , تاج گردون

به گزارش ایسنا پیش از این حدود 30 نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای خطاب به یوسفیان ملا رئیس کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس با اشاره به دیدار جمعی از نمایندگان لیست امید با سید محمد خاتمی خواستار تشکیل هیئت رسیدگی به تخلفات هیئت رئیسه مجلس برای بررسی حضور علی مطهری، بهروز نعمتی و محمدعلی وکیلی در این دیدار شده بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------