آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

قاضی‌پور گاهی اعضای هیات رییسه را تنبیه بدنی می‌کند / نماینده ارومیه با تذکرش قصد داشت فضای جلسه را به سمت دیگری ببرد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,قاضی‌زاده هاشمی

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۷۹ آیین‌نامه داخلی نسبت به تذکر صبح امروز نماینده اصولگرای ارومیه درمورد تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت، واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جریان نشست علنی امروز مجلس در تذکری با استناد به ماده ۷۹ ‌پور  آیین‌نامه داخلی مجلس در واکنش به تذکر صبح امروز نادر قاضی‌پور اعلام کرد: در ابتدای نشست امروز، برادر عزیزمان آقای‌ قاضی‌پور که بنده به ایشان ارادت دارم و از مریدانشان هستم و گاهی با لسان شیرینشان حقیر و دوستان هیات رییسه را مورد لطف قرار می‌دهند. البته گاهی لفظ‌شان فقط زبانی نیست و بدنی هم می‌شود و ما را تنبیه بدنی می‌کنند.

 

او گفت: آقای قاضی‌پور گفتند بنده حقیر در رابطه با تحقیق و تفحصی که دوستان در مورد وزارت بهداشت دنبال می‌کنند، حق دوستان را زیرپا گذاشته‌ام اما مساله این است که یکی دیگر از دبیران هیات رییسه موضوع تحقیق و تفحص‌ها در هیات رییسه را دنبال می‌کنند و هنگامی که این تفحص‌ها به هیات رییسه ارجاع می‌شود، بنده صرفاً مسئولیت قراردادن آن در دستور را برعهده دارم.

 

نماینده اصولگرای مشهد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با بخش دیگری از تذکر نماینده اصولگرای ارومیه درمورد عملکرد کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تصریح کرد: دوستان در گذشته یک مورد تحقیق و تفحص داشتند که با تدبیر هیات رییسه کمیسیون، این طرح را پس گرفتند تا آن‌را به‌صورت ماده ۲۳۶ دنبال کنند و ما اساساً مصوبه‌ای در این مورد نداشتیم که در دستور قرار دهیم.

 

قاضی‌زاده هاشمی در پایان تصریح کرد: البته احتمالاً آقای قاضی‌پور سعی داشتند در ابتدای نشست، جلسه را تحت تاثیر قرار دهند که  فضا به سمت دیگری برود اما از آن‌جا که دوبار نام بنده را ذکر کردند، لازم بود توضیح دهم که مسئول تحقیق و تفحص‌ها در هیات رییسه آقای یوسف‌نژاد است.

 

علی لاریجانی نیز در ادامه گفت: درصورتی که مسیر قانونی تحقیق و تفحص طی شود، در دستور قرار گرفته و مشکلی نخواهد داشت.

 

به گزارش ایلنا، نادر قاضی‌پور در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس در اخطاری مستند به اصل سوم قانون اساسی گفت بود که تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت و درمان شش ماه است در نوبت بررسی در کمیسیون بهداشت قرار دارد و آقای قاضی‌زاده اجازه نداده این تحقیق و تفحص مطرح شود.

 

نماینده اصولگرای ارومیه خاطرنشان کرد: روز گذشته تحقیق و تفحص سوم از سازمان غذا و دارو رای آورد و به جای موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری، امروز باید طرح تحقیق و تفحص از غذا و دارو مطرح می‌شد، چرا که موضوع بهداشت اولویت دارد.

 

علی لاریجانی نیز در پاسخ به این اخطار گفت بود که ما این موضوع را در هیات رییسه مجلس بررسی خواهیم کرد و آن را در دستور کار قرار می‌دهیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------