آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

مستندات‌مان درباره تخلفات گسترده شهرداری تهران را در اختیار مطبوعات قرار می‌دهیم / اعزام تعدادی از نمایندگان به سفر زیارتی از سوی شهرداری



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,عضو شورای مرکزی

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلفات گسترده شهرداری تهران، تاکید کرد که به‌زودی مستندات و اطلاعات خود را در اختیار مطبوعات قرار خواهد داد.

 قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با   ایلنا، با اشاره به عدم تصویب طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در نشست علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: به هر حال باتوجه به رایی که نمایندگان در جلسه علنی مجلس دادند، ۹۰ نفر از نمایندگان هنوز درباره این مسئله سوالاتی دارند و قانع نشده‌اند و بنابر این تحقیق و تفحص از شهرداری تهران همچنان پایدار است.

 

او در واکنش به این سوال که باتوجه به عدم تصویب طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران چگونه موضوع تخلفات این سازمان پیگیری خواهد شد، گفت: به هر حال ما در همین مدت نیز باوجود آن‌که کمترین همکاری از سوی شهرداری تهران صورت نگرفت و از ارائه پاسخ و اطلاعات دقیق به سوالات و مطالبات متقاضیان سر باز زد، اما اطلاعات و مستندات فراوانی در اختیار داریم.

 

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر این اساس قصد داریم اطلاعات و مستندات خود درباره تخلفات گسترده شهرداری تهران را در اختیار مطبوعات و رسانه‌ها قرار داده و از این طریق لااقل حرف‌مان را به گوش مردم برسانیم و به گوشه‌ای از مطالبات افکار عمومی پاسخگو باشیم.

 

نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از موارد تخلفات صورت گرفته از سوی شهرداری تهران، یادآور شد: متاسفانه با لابی گسترده و غیرمعمولی که طی روزهای اخیر ازسوی شهرداری تهران صورت گرفت، امروز این طرح تحقیق و تفحص به تصویب نرسید.

 

قاسم میرزایی نیکو در پایان تصریح کرد: ازجمله موارد تخلفاتی که در این راستا صورت گرفته این است که مطلع هستیم شهرداری تهران تعدادی از نمایندگان را به سفر زیارتی کربلا اعزام کرده و همینطور یکی از نزدیکان نسبی یکی از اعضای کمیسیون عمران نیز مبلغ هنگفتی تراکم دریافت کرده است و البته موارد دیگری از این تخلفات نیز صورت گرفته که در آینده نزدیک در این رابطه اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------