آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد

احمد علیرضابیگی گفت: «دولت باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات خودش استفاده کند تا وقتی انتقاداتی صورت می‌گیرد، آن را حل کند و کارنامه موفقی از…

مقام معظم رهبری و قانون اجازه افشاگری بیجا نامزدها علیه یکدگیر را نمی‌دهند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سیدرضا اکرمی

عضوجامعه روحانیت مبارز گفت:جناح‌های سیاسی وظیفه دارند نسبت به اصل انتخابات و شرکت در انتخابات اقدام کنند و از اکنون قلم و بیان خود را به کار بیاندازند.

 حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با ایلنا در رابطه با برخی اقدامات برای تخریب دولت در آستانه انتخابات گفت: در مورد انتخابات اردیبهشت ابتدا باید مردم را تشویق به اندیشیدن کنیم تا با اندیشه، شعور و شوق  وارد کار شوند و در مرحله بعد انتخاب خود را بر اساس ثبت‌نام‌ها و تائید صلاحیت‌ها انجام دهیم.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: دفعه اولی نیست که در جمهوری اسلامی انتخابات برگزار می‌شود  و قیل و قال  و انقلت  وجود دارد، باید  حوصله تامل داشته باشیم تا انشاءالله در وقت تایید صلاحیت‌ها و مناظرهها  انتخاب احسن و شایسته انجام شود.

 

اکرمی درباره اینکه آسیب انتخابات آینده چه مواردی است و برای اجتناب از آن چه باید کرد، گفت:در انتخابات باید قانون و فرمایشات مقام معظم رهبری ملاک قرار گیرد و بر این اساس حرکت کنیم. هرگز رهبری و قانون اجازه نمی‌دهند داوطلبی بر علیه داوطلب دیگر حرفی بزند و یا افشاگری بیجا کند. ما باید طبق  معیار قانون و رهبری عمل کنیم .

 

این نماینده سابق مجلس درباره اینکه  لازمه جلوگیری از ورود تفکرات افراطی در انتخابات چیست، اظهار داشت: وقتی قانون را ملاک عمل قرار دهیم  خود به خود  یکی را به عرش نمیبریم و دیگری را به فرش بیاندازیم. تا جایی که قانون اجازه می دهد و رهبری توصیه می کنند باید به فعالیت بپردازیم.

 

او در مورد اینکه تشویق مردم توسط جناح‌ها برای مشارکت در انتخابات چقدر ضرورت دارد، افزود: جناح‌های سیاسی وظیفه دارند نسبت به اصل انتخابات و شرکت در انتخابات اقدام کنند و از اکنون قلم و بیان خود را  به کار بیاندازند اما در رابطه با مصادیق به دلیل اینکه هنوز تایید صلاحیت افراد از سوی شورای نگهبان مشخص نشده، وظیفه خاصی ندارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------