آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

غرویان : مردم به پای صندوق‌های رأی نیایند کشور بازهم دچار مشکل می‌شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , غرویان

یک مدرس حوزه علیمه گفت: مردم باید به پای صندوق‌های رأی بیایند در غیر این صورت بازهم کشور دچار مشکل می‌شود.

 حجت‌السلام محسن غرویان در گفت‌وگو با ایلنا درباره ضرورت تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات از جناح‌های سیاسی گفت: در خط مقدم این جریان باید رسانه‌ها قرار بگیرند و برای مردم روشن کنند که اگر در انتخابات شرکت نکنند چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

او ادامه داد: باید با ایجاد روح ملی مردم را به سمت وحدت حرکت دهیم و گوشزد کنیم که اگر در انتخابات شرکت نکنند و به افراد اصلح رای ندهند چه بر سر کشور خواهد آمد. باید مردم را به دوستی دعوت کنیم.

 

این مدرس حوزه علمیه به ضرورت حضور نخبگان در آگاه سازی مردم و جامعه اشاره کرد و گفت: نخبگان و افرادی که در راس امور قرار دارند باید به مردم آگاهی دهند که شرکت نکردن آنان در انتخابات میدان را به دست چه کسانی می دهد، امروز ترامپ خطر بزرگی برای کشور است باید کسی بر سر کار بیاید که اول عاقلانه رفتار کند دوما مشی اعتدالی داشته باشد.

 

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که مخالفان دولت در پی این هستند که با مشارکت حداقلی مردم آرای روحانی در انتخابات را کاهش دهند برای مقابله با این موضوع چه کاری باید کرد، عنوان کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که جامعه ما نباید دچار دوقطبی شود کشمکش و تخریب به ضرر کشور است. احزاب و جریان‌های مختلف باید این گفته را به خاطر سپرده و به سمت اجماع بروند.

 

غرویان یادآور شد: کسانی که امروز می‌خواهند روحانی رأی نیاورد به دنبال این دوقطبی هستند مردم باید تشویق شوند که به پای صندوق‌های رأی بیایند و بدانند که رأی‌شان خوانده می‌شود.

 

او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چه ساز و کاری باید انجام شود اظهار کرد: اصلاح طلبان و اعتدالیون باید بر روی تنها کاندیدای خود یعنی روحانی تمرکز کنند  زیرا او بهترین گزینه برای اداره کشور در شرایط فعلی است.

 

این مدرس حوزه علمیه در پاسخ به این که لازمه جلوگیری از ورود تفکرات افراطی در انتخابات آینده چیست؟ گفت: مردم ایران نشان داده اند به اعتدال گرایش دارند و از افراط گری در بین گروه‌های اصولگرا خسته شده‌اند. حتی احتمال دارد که مردم در مقابل اجماع اصولگرایان با واکنش به این اجماع تقابل کنند و برای اینکه اصولگرایی بر سر کار نیاید از روحانی حمایت بیشتری هم شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------