آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد

احمد علیرضابیگی گفت: «دولت باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات خودش استفاده کند تا وقتی انتقاداتی صورت می‌گیرد، آن را حل کند و کارنامه موفقی از…

بادامچیان ؛ برخی اصولگرانماها اختلاف‌افکنی می‌کنند/تک‌نامزدی پیش از موعد مفید نیست



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , بادامچیان

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی‌گفت: اصولگرایان با هم اختلاف ندارند همچنان که در گذشته هم نداشته‌اند اما برخی اصولگرانما ها هستند اختلاف‌افکنی می‌کنند.

 اسدالله بادامچیان در گفتگو با ایلنا در پاسخ به اینکه پایداری‌ها هنوز با هیچ گروهی تعامل نکرده و جمنا گزینه های خود را دارد و موتلفه همچنان بر روی کاندیدای خود مصر است شائبه اختلاف در درون اردوگاه‌ اصولگرایی ایجاد کرده است آرایش سیاسی اصولگرایان در انتخابات چگونه خواهد بود،اظهار داشت: اصولگرایان با هم اختلاف ندارند همچنان که در گذشته هم نداشته‌اند اما برخی اصولگرانما ها هستند اختلاف‌افکنی می‌کنند. 

 

او تاکید کرد: اردوگاه اصولگرایی جای اختلاف نیست یعنی اصول این است که وحدت داشته باشیم و هرجا اختلافی ایجاد می‌شود با تکیه بر مبانی شرعی و اخلاقی و یا مراجعه به علما و بزرگان مسائل حل می‌شود.

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: دراین دوره از انتخابات هم اینگونه‌ عمل می‌کنیم تا به مقطعی برسیم که ببینیم چه گزینه‌هایی باقی مانده و مطرح هستند. انتخابات در اسلام رقابت نیست بلکه برگزیدن است و ملت فرد اصلح و ارجح را برمی‌گزینند.

 

این فعال سیاسی با بیان اینکه  افرادی که در معرض نامزدی هستند وقتی می‌بینند فردی اصلح‌تر از آنها در صحنه حضور دارد او را برمی‌گزینند و ملت را هم دعوت به انتخاب می‌کنند،افزود: مانند مرحوم عسگراولادی، آقایان غفوری‌فرد، شیبانی که در کنار دکتر رجایی به عنوان نامزد ذخیره  قرار گرفتند اما در همان مقطع هرکس از این آقایان می‌پرسید که به چه کسی رای دهند قاطعانه می‌گفتند که به آقای رجایی رای دهید. 

 

او در ادامه تصریح کرد: زمانی که به شهید رجایی گفتم شما را از طرف حزب موتلفه نامزد انتخابات کرده‌ایم گفتند که اول باید بدانم چه کسی از من بهتر است و این فرهنگ با فرهنگ جدال جناحی متفاوت است.در این مسیر جدالی باقی نمی ماند و در اصولگرایی واقعی اختلاف نیست. 

 

بادامچیان با اشاره به رویکرد جبهه پایداری در انتخابات اردیبهشت ۹۶ گفت: امیدواریم با هم در این مسئله به یک جایی برسیم. 

 

او درباره حضور بقایی در صحنه انتخابات گفت: مایل نیستم نسبت به اشخاص اظهار نظر کنم لذا حق قانونی هر فردی است که در انتخابات نامزد شود و مسئله احراز صلاحیت افراد را قانون و شورای نگهبان و نمایندگان مجلس که هیات نظارت برشوراها هستند تعیین می‌کند. بنابراین هرکسی به انتخابات ورود کند در صورت داشتن صلاحیت تایید می‌شود و رای آوری نامزدها هم به مردم بستگی دارد.

 

بادامچیان درباره اینکه جریان حامی بقایی با پرداختن به مدت بازداشت او قصد تاثیرگذاری دارند تحلیل‌تان در این مورد چیست گفت: این مربوط به مسائل قانونی است و شورای نگهبان رسیدگی می‌کند. فرهنگ موتلفه اینگونه نیست که به دیگران بپردازد بلکه کالای خوب خود را ترویج می‌کنیم و نیاز نداریم به سراغ دیگران رفته و وقت خود را صرف این مسائل کنیم.

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه بیان کرد: افراد را در جدول شاخص‌ها قرار می‌دهیم و هرکسی که بر طبق جدول اصلح شناخته شود ارجح است بنابراین لزومی ندارد که از هم اکنون اختلاف بر سر حضور افراد به وجود آوریم که چه کسی برتری دارد و اگر این فرهنگ را رواج دهیم کشور در آرامش به سر می‌برد و هرکس که خود را صلاح می‌داند می‌تواند به صحنه بیاید. 

 

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد:اگر از هم اکنون بخواهیم برخورد بازدارنده داشته باشیم افراد می‌ترسند و به صحنه نمی‌آیند و هر فردی که مردم به او رای دهند ولی امر حکم آن را تنفیذ می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------