آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

گزینه‌های دیگری جایگزین فتاح و قالیباف می‌شوند/ از صحت سخنان جلیلی در مورد جمنا بی‌اطلاعم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,انتخابات

یک عضو جبهه نیروی های مردمی انقلاب گفت: درصورتی که قالیباف و فتاح تمایل نداشته باشند در انتخابات شرکت کنند اشخاصی جایگزین آن‌ها می‌شوند.

 پرویز سروری در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره کناره‌گیری قالیباف و فتاح از شرکت در انتخابات و سازوکار جمنا گفت: قطعا ما برای افرادی که تمایل ندارند در انتخابات شرکت کنند جایگزینی خواهیم داشت.

 

او تاکید کرد: از ابتدا هم ۵ نفر برای شرکت در انتخابات در نظر گرفته شده بود و قرار شد اگر شخصی تمایل به حضور در عرصه انتخابات را نداشت فرد دیگری جایگزین او شود.

 

این عضو جبهه نیروهای مردمی انقلاب تاکید کرد: جایگزینی افراد باید در شورای مرکزی صورت بگیرد و پس از بحث و بررسی اعلام خواهد شد.

 

او در ادامه با اشاره به این که قالیباف به طور کامل از حضور در انتخابات انصراف نداده است، گفت: آقای قالیباف به طور کامل از حضور در انتخابات منصرف نشده است او گفته است که تاکنون خواسته‌ای نداشته و ندارد.

 

سروری در ادامه تصریح کرد: مثلا به نوعی اگر نتیجه این باشد که وی نامزد نهایی باشد برای حضور در انتخابات مخالفتی ندارد.

 

او در پاسخ به این سوال که سعید جلیلی در مورد جبهه نیروهایی مردمی انقلاب ابزار نظرهایی کرده است نظر وی در این باره چیست، گفت: از قول جلیلی نقل قول‌هایی در فضاهای مجازی صورت گرفته است که ممکن است از سوی طرفداران وی باشد من تا این لحظه جلیلی را ندیده‌ام که صحت و سقم این جریان را بپرسم و اطلاعی از حرف‌های او ندارم. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------