آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

بیادی: جمنا شکست خورد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,جمنا

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان خاطرنشان کرد: با اطلاعات حاصله و گزارش‌هاى رسیده از جلسات قطعا در انتخابات شورا نیز جمنا در قالب و عنوان دیگری حضور خواهد داشت و تاکنون جلساتی را برگزار و حدود ٦٠ نفر را انتخاب کرده‌اند و از میان آنان لیست مشخصی را برای انتخابات شوراها اعلام خواهند ‌کرد.

 حسن بیادی در گفت‌وگو با ایلنا درباره احتمال ائتلاف اصولگرایان در انتخابات شوراها گفت: معتقدم از آنجا که "جمنا" به دلیل اینکه نتوانسته تمامی احزاب و گروه‌های اصولگرا را با خود همراه کند در انتخابات ریاست جمهوری هم موفق نخواهد بود و نتیجه انتخابات شورا هم از این امر مستثنى نیست.

 

به ادعای بیادی جمنا از گروه‌های تمامیت‌خواهی تشکیل شده بود که خود را اصولگرا معرفی کردند.

 

او گفت: در حقیقت پشت‌پرده این‌ گروه‌ها کسانی هستند که خط و مسیر اصلی تفکرات جمنا را بصورت یکطرفه مشخص می‌کنند و گروه‌های دیگر اصولگرا حتی در انتخاب افراد هیچ نقشی ندارند.

 

نائب رییس دوره سوم شورای اسلامی شهر تهران افزود: این طیف از اصولگرایان از ابتدا هم قرار نبود در قالب جمنا وارد انتخابات شوراها شوند اما با اطلاعات حاصله و گزارش‌هاى رسیده از جلسات قطعا در انتخابات شورا نیز در قالب و عنوان دیگری حضور خواهند داشت و تاکنون جلساتی را برگزار و حدود ٦٠ نفر را انتخاب کرده و از میان آنان لیست مشخصی را برای انتخابات شوراها اعلام خواهند ‌کرد.

 

بیادی با تاکید براینکه در لیست منتسب به جمنا برای انتخابات شوراها حضور ندارد، گفت: معتقدم جمنا نه در انتخاب لیست شان توسط مردم و نه در ادامه فرآیند شورا در صورت پیروزى موفق نخواهند بود.

 

 دبیرکل جمعیت آبادگران جوان خاطرنشان کرد: معتقدم به دلیل اینکه انتخابات شوراها سیاسى نیست لیست‌های متعددی از سه گروه اصولگرا ، اصلاح‌طلب و مستقلین منتشر خواهد شد .

 

عضو سابق شوراى شهرتهران تاکید کرد: متاسفانه ساختار انتخاباتى کشور ما داراى نواقصى جدی است و تاکنون کسى در مجلس بدنبال رفع این معضلات و مشکلات نبوده و بجاى اینکه در جهت تقویت ساختار شوراهاى اسلامى شهر و روستا باشند متاسفانه در هر دوره مجلس شاهد تضعیف اختیارات وجایگاه این نهاد مقدس و مردمى بوده‌ایم شاهد این مدعا تصمیم جدید مجلس در کاهش اعضاى شوراها نسبت به دوره قبل می‌باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------