آخرین اخبار سیاسی

مهاجری,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید

آقای ذوالنور، نایب‌رییس مجلس و نماینده قم در اظهاراتی که پایه اصلی‌اش نقد به آقای قالیباف است، به نکته قابل اعتنایی اشاره دارد که هر چند…

حال"جمنا"خوب است،اما تو باور نکن



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , جمنا

 

 رئیسی جمنا را آچمز کرده است. آنان که با شور و شوق فراوان درصدد یافتن بهترین راهکار برای قدرت‌نمایی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بودند و با غرور از کاندیداتوری حجت‌الاسلام رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی می‌گفتند، با اعلام حضور مستقل وی دچار سرشکستگی شدند، چرا که مشت‌هایشان دیگر خالی بود

 

 در مقابل حریفی قرار دارد که مدت‌هاست می‌داند و اعلام کرده است که از حسن روحانی حمایت می‌کند. از سوی دیگر موتلفه که از احزاب قدیمی اصولگرایان است، سر سازگاری با جمنا ندارد و اقدام به معرفی میرسلیم به عنوان کاندیدای مستقل کرده است.

 

نتیجه رفتارهای این روزهای اصولگرایان تنها یک معنی دارد: «تکرار شکست همیشگی». وضعیت جمنا چنان آشفته است که دیروز هیات رئیسه آن، تصمیم‌گیری درباره ثبت‌نام نامزدهایش در انتخابات ریاست جمهوری را به روز چهارشنبه موکول کرد.

 

در بیانیه جمنا درباره آخرین جلسه آمده است: «در این جلسه مقرر شد از آنجا که تصمیم‌گیری درباره تعداد و ترکیب نامزدهای جبهه مردمی برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی برعهده شورای مرکزی است، این موضوع پس از مشورت با نامزدهای جبهه، در نشست روز چهارشنبه شورا که با حضور نامزدها تشکیل می‌شود، مورد بحث قرار گیرد.» 

 

یکی از اعضای جمنا که تصور می‌شود با دلایل اشتباه به همراهی با دیگر اصولگرایان در این دورهمی پرداخته، عزت‌ا... ضرغامی است. این چهره سیاسی در سال‌های قبل رغبتی به پررنگ شدن حضورش در مجامع سیاسی و انتخاباتی نداشت و مشخص است با امیدهایی به جمنا پیوسته که اکنون همین امیدها یکی پس از دیگری ناامید می‌شوند.

 

ضرغامی روز دوشنبه گفت: «با رئیسی، قالیباف، حاجی‌بابایی، زاکانی و بذرپاش به‌طور مستقل جلسه داشتم.» او که درصدد پذیرش شکست نیست، در سخنرانی رئیسی در مسجد حوری حضور یافت و خبری را اعلام کرد. ضرغامی اظهار داشت: «آقایان در جمنا با بررسی‌هایی که کردند مجددا پنج نفر کاندیدای اصلی را با حضور آقای حاجی‌بابایی به جای آقای فتاح به عنوان نامزدهای نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی کردند و من نیز از همه آنها حمایت می‌کنم. 

 

همان‌طور که مسئولان جمنا اعلام کردند، تلاش‌ها بر این است که هرچه به روزهای پایانی منتهی به انتخابات می‌رسند، بتوانند از تعداد نامزدها کم کنند و در نهایت روی یک کاندیدای واحد تمرکز کنند.» ظاهرا ضرغامی قصد حفط آبرو داشته است، چرا که از اعضای جمنا به خواست مسئولان آن کاسته نمی‌شود، بلکه وضعیت به نحوی است که خودشان عطای بقا در جمنا را به لقایش می‌بخشند.

 

 

اخبار  سیاسی  -   آرمان  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------