آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

معاون اولی قالیباف و توافق او با رئیسی، برای گرم شدن بازار انتخابات مطرح شده



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , قالیباف

پرویز سروری :

معاون اولی قالیباف و توافق او با رئیسی، برای گرم شدن بازار انتخابات مطرح شده / این سخنان را افراد غیرمعتبر بیان کرده اند / قالیباف برنامه ای به «جمنا» ارائه نکرد / عدم حضور او در «جمنا» باعث شد این ذهنیت بوجود آید که تمایلی به آمدن ندارد

هم اكنون اقاي قاليباف در بين گزينه هاي انتخاب شده در جمنا يكي از مطرح ترين گزينه ها است، ضمن اينكه يقين دارم كه همه گزينه هاي مورد تاييد جمنا از جمله اقاي قاليباف تعهد كرده اند كه به ساز و كار اين جبهه وفادار باشند.

سروري  با رد احتمال حضور مستقل قاليباف در انتخابات گفت: وي در جهت حفظ وحدت اصولگرايان به ساز و كار جمنا وفادار است.

 

پرويز سروري در گفت و گو با  انتخاب  با رد اين خبر كه احتمال دارد قاليباف به طور مستقل وارد انتخابات شود إظهار كرد: بنده با شناختي كه از اقاي قاليباف دارم مي دانم كه براي او، حفظ وحدت اصولگرايان مهمتر از نظر خودش است كمااينكه بارها نيز إعلام كرده است كه براي حفظ وحدت نيروهاي انقلاب هر اقدامي انجام مي دهد و حتي اگر لازم باشد ايثارگري و گذشت هم خواهد كرد.

 

عضو شورای شهر تهران افزود: هم اكنون اقاي قاليباف در بين گزينه هاي انتخاب شده در جمنا يكي از مطرح ترين گزينه ها است، ضمن اينكه يقين دارم كه همه گزينه هاي مورد تاييد جمنا از جمله اقاي قاليباف تعهد كرده اند كه به ساز و كار اين جبهه وفادار باشند و به هر نتيجه اي كه از جمنا به دست آيد تمكين كنند بنابراين با شناختي كه از اقاي قاليباف دارم وي حفظ وحدت را انتخاب خواهد كرد.

 

سروري در مورد برخی انتقادات نسبت به نتایج رای گیری جمنا تصريح كرد:  لابي وجود نداشت، ضمن اينكه  اقاي قاليباف در روز برگزاري انتخابات جمنا حضور پيدا نكرد و در عمل برنامه اي هم ارائه نکرد. به تعبيري شايد اين ذهنيت براي برخي افراد حاضر در نشست مجمع عمومي إيجاد شد كه  اقاي قاليباف تمايلي به آمدن ندارد.

 

وي در پاسخ به سئوال دیگری مبني بر دیدار قالیباف و رئیسی توافق بر روی معاون اولی قالیباف گفت: اين گمانه هايي است كه برخي رسانه ها براي گرم كردن بازار انتخابات مطرح مي كنند و فكر نمي كنم كه صحت داشته باشد اما باز هم بايد از خود اقاي قاليباف سوْال كنيد چراكه بنده به طور كامل در جريان برنامه هاي وي نيستم با اين حال تا جاييكه بنده اطلاع دارم اين موضوع گمانه زني بوده كه از سوي أفراد غير معتبر مطرح شده  است و پايه و أساسي ندارد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------