آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

رسانه عربی: چه چیزی رئیسی را تهدید می‌کند؟ /آمریکا از انتخاب مجدد روحانی استقبال می‌کند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,انتخابات

یک رسانه عربی با انتشار مقاله ای به حواشی پیرامون کاندیداتوری رئیسی پرداخته و به سوالاتی درباره علت حمایت غرب از انتخاب مجدد روحانی پاسخ می دهد.

 اغلب مردم ایران ابراهیم رئیسی، روحانی 57 ساله را پیش از آنکه نامش هفته گذشته به یک باره در رسانه های ایرانی مطرح شد را نمی شناختند. وی کاندیداتوری خود را برای حضور در انتخابات 29 اردیبهشت در ایران اعلام کرد و بر اساس گزارش ها وی به صورت مستقل در این انتخابات حاضر خواهد شد.

 

به گزارش نامه نیوز، روزنامه اماراتی گلف نیوز در ادامه تحلیلش درباره انتخابات ریاست جمهوری ایران می نویسد:

 

این یک راز آشکار است که رئیسی نماینده اصولگرایان و رادیکال هایی است که علیه حسن روحانی رئیس جمهور میانه رو کنونی ایران به رقابت در این انتخابات خواهد پرداخت.

 

این گزارش در ادامه نگاهی به سوابق ابراهیم رئیسی انداخته و ادعاهایی را درباره وی مطرح می کند.

 

گلف نیوز در ادامه به سوالات مطرح شده در برخی رسانه ها درباره اینکه چرا آمریکا به دنبال انتخاب مجدد روحانی در این انتخابات است پرداخته و به آن پاسخ می دهد.

 

گلف نیوز در این باره نوشت: تمایل غرب به انتخاب مجدد روحانی به این دلیل است که روحانی و تیمش مواضع نرمی را در قبال غرب و به امید بهبود وضعیت اقتصادی ایران از مسیر حل و فصل اختلافات با آمریکایی ها در پیش گرفت.

 

به همین خاطر، تحلیل گران بر این باور هستند که دولت کنونی امیدوار است که برداشته شدن تحریم ها می تواند همانند اکسیری به اقتصاد رو به زوال ایران کمک کند.

 

این تحلیل در پایان می نویسد: علی رغم اینکه نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران انتخاب چه فردی باشد، کاندیداتوری ابراهیم رئیسی می تواند با باز شدن پرونده های درباره گذشته همراه باشد.

 

گلف نیوز می نویسد: آنچه که رئیسی را تهدید می کند بسیج شد افراد طبقه متوسط و بالای جامعه ایرانی به ویژه جوانانی که به شدت با اصولگرایان مخالف هستند، باشد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------