آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

محمد هاشمی : باتوجه به نحوه رقابت، لازم است بیشتر از یک نفر در صحنه حضور داشته باشند / افرادی به من تکلیف کردند که بیایم



محمد هاشمی رفسنجانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و برادر مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز صبح امروز با فرستادن نماینده‌ای به ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

به گزارش انتخاب، محمد هاشمی خود نیز با حضور در وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: اگر شرایط مهیا باشد تا اخر می مانم و رقابت می کنم.

محمد هاشمی رییس اسبق صدا و سیما گفت: ضرورت هایی  بود که من کاندید شوم از جمله توصیه آیت الله هاشمی بود که با توجه به نحوه رقابت و صحنه رقابت وجوددارد لازم است بیشتر از یک نفر در صحنه حضورداشته باشم که برآن اساس وارد شدم.

 

 

 

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,  محمد هاشمی

  

محمد هاشمی روز شنبه بعد از ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران افزود: من باتوجه به آرمان ها و اندیشه های مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی که اعتدالی ایران و رفاه و آسایش برای مردم بوده و هست برآن شدم که  از این طریق در حد توان آرمان های ایشان را پیگیری کنم. محمد هاشمی گفت: من به صورت مستقل وارد شده ام.

محمد هاشمی رییس اسبق صدا و سیما ادامه داد: ضرورت هایی  بود که من کاندید شوم از جمله توصیه آیت الله هاشمی بود که با توجه به نحوه رقابت و صحنه رقابت وجوددارد لازم است بیشتر از یک نفر در صحنه حضورداشته باشم که برآن اساس وارد شدم.

 

وی افزود: اولویت ها را قانون تببین کرده است و برنامه ششم اخیرا به تصویب رسیده است  بنابراین کشور ما الان بر مبنای قانون اداره می شود و قانون محور و برنامه محور است. من براساس همان اولویتی که در قانون وجود  دارد عمل می کنم.

 

هاشمی درباره عملکرد صدا و سیما و انتظار از آن گفت: صدا وسیما به عنوان یک رسانه ملی انتظار است که براساس ملی عمل کند و گرایش های سیاسی نداشته باشد.  زمانی که من مسوولیت صدا و سیما را داشتیم اوایل انقلاب بود، گروه های متعدد سیاسی هم در کشور وجودداشتند و تعدادی از آنها هم در صدا و سیما حضور فعال داشتند. 

 

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,  محمد هاشمی

وی ادامه داد: من خدمت امام رسیدم و سوال کردم و وضعیت را ترسیم کردم  امام جواب دادند اگر کسی اندیشه سیاسی داشته باشد هیچ مانعی ندارد اما اگر بخواهد آن اندیشه سیاسی در رسانه ملی و صدا وسیما اعمال کند درست نیست و جلوی آن را باید بگیرید.

 

وی درباره حضور خود دوباره گفت: به خاطر این که صحنه رقابت این انتخابات بسیار حساس است و معلوم نیست و ابهاماتی وجوددارد و معلوم نیست رقابت چگونه باشد بنابراین به من هم مشورت و هم تکلیف شده که حضور داشته باشم. ما همه پیرو آیت الله هاشمی رفسنجانی هستیم و انشاالله در مواقع حساس تعامل بسیار خوبی خواهیم داشت.

 

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا ثبت نام شما ارتباطی به حضور ثبت نام احمدی نژاد دارد یا خبر اظهار داشت: خیر هیچ ارتباطی وجود ندارد دوستانی که بودند مشورت دادند و حضورم بیشتر جنبه تکلیفی دارد.

 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که وضعیت کشور را چطور می بینید تصریح کرد: به هر حال شرایط مطلوب نیست و نیاز به کار زیاد دارد، زحمت زیاده کشیده شده ولی آنطور که انتظار مردم است نیست.

 

هاشمی در پاسخ به این سوال که اگر تایید صلاحیت نشود چه واکنشی نشان خواهید داد گفت: سکوت! و به خداوند تبارک و تعالی واگذار میکنم.

 

وی در پاسخ به این سوال که اولین اقدام بعد از ریاست جمهوری شما چه خواهد بود، افزود: حالا بگذارید به انجا برسیم بعدا خواهم گفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------