آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

قالیباف اصلی کاندیدای ریاست‌جمهوری شد/گوش‌ پاک‌کن نماد انتخاباتی شد/انصراف به نفع ابراهیم رئیسی



روز آخر ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، همچون روزهای گذشته با حضور چهره‌ها نام آشنا و ناشناس همراه شد، از حضور مردی که خود را قالی‌باف اصلی معرفی کرد تا نماینده مجلسی که سودای ریاست جمهوری در سر دارد و وزیر سابقی که به نفع رئیسی کنار کشید.

 به گزارش خبرآنلاین، علیرضا منادی‌سپیدان نماینده مردم تبریز در مجلس نهم یکی از چهره‌هایی بود که با سابقه حضور در مجلس، در انتخابات ثبت نام کرد. پیش از این نیز چهره‌های همچون پورمختار، حسن نوروزی و... با پیشینه نمایندگی مجلس وارد گود رقابت انتخابات ریاست جمهوری شده بودند.

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , انتخابات

منادی سفیدان

در این میان اما بودند افرادی که نیامده، از ادامه مسیر انصراف دادند. وزیر ورزش دولت دهم در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری انصراف داد.محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان دولت دهم فردی بود که با انتشار بیانیه‌ای در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی از ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری انصراف داد.

 

در بخشی از بیانیه عباسی آمده است:«گرچه در این روزهای منتهی به ثبت‌نام کاندیداها، گروه کثیری از آحاد جامعه با توجه به سوابق مذکور بنده را متعهد به حضور در این دوره می‌دانند، اجازه می‌خواهم حال که نیروهای علاقه‌مند به پذیرفتن این مسئولیت خطیر در این دوره به شکل گسترده‌ای نمایان و در جمع‌شان عناصر ارزشمندی از جمله سید انقلابی و چهره دلسوز ملت، حجت‌الاسلام رئیسی وجود دارند، از همه عزیزان توصیه‌کننده عذرخواهی نموده و همگان را به تلاش در جهت شکل‌گیری صفوفی متحد و حضوری انقلابی برای توفیق کاندیدای برتر که بتواند با به‌کارگیری مجموعه‌ای توانمند، انقلابی و یاور مستضعفین مشکلات مردم عزیز زمینه حضور واقعی ملت، مخصوصا جوانان پرشور کشور را در باروری اقتصاد مردمی که مشخصه مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی است به ثمر برساند؛ دعوت می‌کنم.»

 

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , انتخابات

علاوه بر این چهره‎های شناخته شده، هنوز هم چهره ناشناس- که اغلب با قصد کسب شهرت به ستاد انتخابات می‌آیند-  گوی سبقت را از چهره‌های سیاسی و معروف  در مسیر ثبت نام ربوده‌اند.

 

مرتضی درخشان که به عنوان یک طنزپرداز در فضای رسانه‌ای شناخته می‌شود، ید طولایی در شوخی با انتخابات ریاست جمهوری دارد، برای ثبت نام در جمع کسانی که سودای رئیس جمهوری در سر دارند، حاضر شد.

 

او که در انتخابات سال 92 با راه اندازی صفحه در شبکه‌های اجتماعی با شوخی و طنز به موضوع انتخابات می‌پرداخت، این بار با نماد گوش پاك كن آمد. او مي‌گويد اين گوش پاك كن را آورده ام تا مسئولين از گوششان گوش پاكن ها را دربياورند و حرف مردم را بشنوند و مردم هم گوش پاك كن ها را از گوش بيرون كنند و دروغ هاي مسوولان را بشنوند.

 

او با همان طنازی‌های خاص خود، می‌گوید:« زنده باد بهار زنده  باد ايران! حالا ديگه نوبت منه»

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , انتخابات

آتش نشان داوطلب ریاست جمهوری

در کنار این داوطلب شوخ، مردی از جمع آتش نشانان نیز داوطلب ریاست جمهوری شد، البته این آتش نشان اولین آتش نشانی نیست که خواهان دست یابی به سمت و قدرتی شده است، چون پیش از این نیز جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی بعد از آنکه چهره‌اش به عنوان راوی حادثه پلاسکو در ذهن مردم شکل گرفت، مصمم شد تا در انتخابات شورای شهر، نقش آفرینی کند.

 

*قالیباف اصلی دوباره آمد

یکی دیگر از حاشیه‌های جالب امروز در ستاد انتخابات کشور، ثبت نام پیرمردی بود که خود را قالیباف اصلی می‌دانست.

 

قالی باف اصلی

در سال ۸۴، یک مرد قالی‌باف کرمانی به ستاد انتخابات کشور آمده بود و می‌گفت قالی‌باف اصلی من هستم و خود را مهمترین رقیب او عنوان می‌کرد. او امروز هم به ستاد انتخابات کشور آمد و برای چندمین بار ثبت‌نام کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------