آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان | مقام آمریکایی: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ايران مطلع هستیم

برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال غرب اصفهان خبر می‌دهند. فارس نوشت: برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای…

نافرمانی احمدی نژاد فتح باب فتنه ای جدید/ احمدی نژاد تایید شود از نمایندگی استعفا می دهم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,احمدی نژاد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همه جریان‌های سیاسی کشور چشم امیدشان به شورای نگهبان است تا جریان احمدی‌نژاد تأیید صلاحیت نشود.

 به گزارش خانه ملت،"محمد قسیم عثمانی"در نشست علنی امروز (سه شنبه، 29 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور اظهارداشت: من از "بوکان" سرافراز آمده‌ام، از دیار فرهیختگان و اندیشمندان آمدم، از دیاری آمده ام که مهد مدنیت، علم و فرهنگ است.

 

نماینده مردم بوکان در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد:از مهد دانش،بینش و بصیرت آمده‌ام، از دیار کهر، گورک و مگیران آمده‌ام، از دیاری آمده ام که امروز به دژ مستحکمی در مقابل دشمنان ایران زمین تبدیل شده است.

 

وی گفت: از دیاری آمده‌ام که مردانش اسوه مردانگی و زنانش اسوه اخلاق، شرف و غیرت هستند، از دیاری آمده‌ام که جوانانش در علم و تقوا سرآمدند و بیشترین فارغ التحصیلان دانشگاهی را در غرب کشور دارد،از دیاری آمده‌ام که روحانیونش سرآمد روحانیون غرب کشور است.

 

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از دیاری آمده‌ام که کشاورزانش بیشترین محصول را به کشور تقدیم داشته است،از دیاری آمده‌ام که معلمان و استادانش سرآمد معلمان و استادان کشور است، از بوکانی آمده‌ام که با آغوش باز مردمانش بیشترین رشد جمعیت را در کشور دارد.

 

نافرمانی احمدی نژاد فتح باب فتنه جدید است

عثمانی با اشاره به فضای انتخاباتی در کشور تأکید کرد: نافرمانی احمدی‌نژاد از توصیه رهبری فتح باب فتنه‌ای جدید است و یک جریان خطرناک به دنبال تغییر ساختار و زیرپا گذاشتن قانون اساسی است، وقتی رئیس جمهوری گذشته به توصیه رهبری معظم اعتنایی نمی‌کند و کاندیدا می‌شود از مردم چه انتظاری می‌توان داشت.

 

وی ادامه داد : امروز موافقین و هواداران احمدی‌نژاد دیگر پابرهنه‌ها و اصولگرایان نیستند ؛ بلکه جریان اپوزیسیون و مخالفان ولایت فقیه و نظام اسلامی از آن حمایت می‌کنند.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار داشت: اگر شورای نگهبان صلاحیت چنین فردی را که نماد تخطی از قانون، نافرمانی از رهبری و فریبکاری است را تأیید کند هیچ چیزی از این کشور باقی نخواهد ماند.

 

عثمانی ادامه داد: همه جریان‌های کشور اعم از اصولگرایان،اصلاح طلبان و اعتدال‌گرایان چشم امیدشان به شورای نگهبان است و اگر شورای نگهبان صلاحیت احمدی نژاد و جریانش را تأیید کند؛من اولین کسی هستم که از مجلس شورای اسلامی استعفا خواهد داد، نمی‌خواهم مورد تأیید شورای نگهبانی باشم که صلاحیت ضد ولایت فقیه را تأیید می‌کند.

 

داعش نسخه جدید رژیم بعث است

نماینده مردم بوکان با اشاره به کشتار جمعی و ژنوساید 29 سال پیش عنوان کرد: 29 سال پیش صدام ملعون با کشتار جمعی و نسل کشی  بیش از 182 هزار کُرد بی دفاع را به صورت دسته جمعی به شهادت رساند؛ هرچند که این جنایت در تاریخ بشریت بی سابقه است،اما باید دانست که رژیم بعث ساخته و پرداخته آمریکای جنایتکار بود و همه اقدامات رژیم بعث به فرماندهی واشنگتن صورت گرفته بود.

 

وی ادامه داد: آمریکا رژیم بعث را به نماد جنایت تبدیل کرد و خود با این رژیم درافتاد تا در افکار بین‌المللی و اذهان عمومی آمریکا ضد جنایتکار معرفی شود،اما امروز نقشه آمریکا برای همه مشخص است،در ابتدا جنایتکار را خلق می کن؛سپس از طریق مقابل آن می ‌خواهد خود را ناجی ملت‌ها و ناظم ضابطه های بین‌المللی معرفی کند.

 

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: "داعش" نیز نسخه دیگری از رژیم "بعث "است که از طریق دولت‌های غربی و عربی مورد حمایت آمریکا در منطقه ساخته و تغذیه می‌شود. داعش بزرگترین جنایت‌ها را انجام می‌دهد و سپس آمریکا تلاش می‌کند با این جریان مخوف به مبارزه بپردازد تا در اذهان عمومی جایگاه بشردوستانه برای خود ایجاد کند اما ملت‌های آگاه دیگر گول این نقشه‌های شوم را نخواهد خورد.

 

نماینده مردم بوکان درمجلس تأکید کرد:عامل "ژنوساید" و همه کشتارهایی که امروز در منطقه رخ می دهد؛ آمریکای جنایتکار است،قتل عام فجیع ده ها زن و کودک بی‌گناه توسط تروریست‌های جنایتکار در سوریه با حمایت آمریکا انجام شده است که قلب آزادگان جهان را جریحه‌دار کرد ؛بنابراین انتظار می رود که اقدام جدی در عرصه بین‌المللی در این زمینه صورت گیرد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------