آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

رییس ستاد انتخاباتی روحانی : قانون خط‌قرمز فعالیت انتخاباتی اصلاح‌طلبان است/نباید در باد پیروزی مجلس بمانیم/ مانند خاتمی عمل کنیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,رییس ستاد انتخاباتی روحانی

رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در تهران از قانون به عنوان خط قرمز اصلاح‌طلبان در فعالیت‌های انتخاباتی یاد کردو گفت:هر فرد یک ستاد است. این بدان معنی است که به نظرات مردم اهمیت می‌دهیم و هر شخص که استعداد و خلاقیت داشته باشد باید به او میدان داده شود.

به گزارش ایلنا، مرتضی حاجی صبح امروز در سمینار آموزشی وتوجیهی مدیران و عوامل اجرایی ستادهای انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان مناطق ۲۲ گانه تهران با تبریک عید سعید مبعث گفت: امروز روزی است که محمد امین به ابلاغ پیام الهی مبعوث شد. شرط این مسئولیت به پیامبر امین‌داری بود، صفتی بسیار مهم برای پذیرش هر امانت که اجتناب ناپذیر است.

 

رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در تهران گفت: خدواند فرمود اگر کسی کار را به او واگذار کردیم و او نتوانست آن را انجام دهد ما گریبان آن را می گیریم. مشاهده می‌کنید که خداوند به پیامبرش هم تذکر می‌دهد.

 

او ادامه داد:‌کار ما و مردم فقط به زمان انتخابات ختم نمی‌شود. قبل از آن باید به این یقین برسیم که فرد امانت‌دار است. ما صیغه برادرخواندگی با کسی نداریم و اگر فرد خلاف قول و قرار خود و خلاف اصل امانت‌داری عمل کند، رای خود را پس می‌گیریم.

 

حاجی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: کارمان سخت است و باید بدانیم که کار راحتی در پیش‌رو نداریم. نباید در باد پیروزی مجلس بمانیم چراکه آن موفقیتی بود که در شرایط خاص به وجود آمد.

 

رییس ستاد انتخاباتی روحانی در تهران با تاکید بر لزوم جدی گرفتن کارزار انتخاباتی گفت:‌ هر فرد یک ستاد است. این بدان معنی است که به نظرات مردم اهمیت می‌دهیم. ما خود را نباید از مردم بالاتر بدانیم. هر شخص که استعداد و خلاقیت داشته باشد باید به او میدان داده شود.

 

او از قانون به عنوان خط قرمز اصلاح‌طلبان در فعالیت‌های انتخاباتی یاد کرد و گفت: نباید به بهانه رسیدن به پیروزی قانون را زیر پا بگذاریم. رفتار جوانمردانه بسیار مهم است و رفتار اجتماعی ما باید الگوی باشد.

 

وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات با بیان اینکه بزرگ ما سیدمحمد خاتمی معلم اخلاق است، اظهار کرد: احترام گذاشتن به دیگران، حفظ حرمت، تعظیم کردن به جوانان، احترام به افراد فرودست، اعمالی است که آقای خاتمی در کمال فروتنی انجام می‌دهد. ما شاگرد او هستیم پس باید مثل او عمل کنیم.

 

رییس ستاد انتخاباتی سیدمحمد خاتمی در سال ۷۶ یادآور شد: در آن زمان آقای خاتمی تاکید می‌کرد اگر رقیب کارخلاف قانون انجام داد ما مقابله به مثل نکنیم، رفتار اجتماعی ما باید بر اساس قانون باشد. ما باید فضا را باز بگذاریم، به جوانان بها بدهیم، قانون را رعایت کنیم.

 

رییس ستاد انتخاباتی روحانی تاکید کرد: دو انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری هر کدام جایگاه خودشان را دارند و نباید کثرت نامزدهای انتخاباتی در شوراها باعث شود انتخابات ریاست جمهوری در سایه قرار بگیرد وحتما باید نگاه ویژه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------