آخرین اخبار سیاسی

فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و حجاب,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

مناقشه حجاب، از «ایتا» تا خیابان

چه اتفاقی رخ داده که مقوله حجاب که برای دهه‌ها به نوعی از موارد مورد مناقشه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان بود حالا در دوران حاکمیت یکدست به شکلی…

کاندیدای هفنم انتخابات و رقیب روحانی؟



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , انتخابات

 روزنامه جهان اقتصاد نوشت: نکته مهمى که صدا وسیما را ازمسیر بیطرفى خارج میکند برنامه هاى جهت دار ان در تهیه گزارشها وگفتگو با مردم است. وجه اشتراک نوع این برنامه ها که در بخشهاى پر بیننده اى مثل ٢٠.٣٠ هم پخش میشود نقد عملکرد دولت که تا تخریب وسیاه نمایى هم جلو میرود.

 

بدیهى است وقتى بامردم در باره انتظاراتشان صحبت میشود مطالب مختلفى ازجمله مشکلاتشان در حوزه هاى مختلف مثل بیکارى. بدهى به بانکها. گرانى ویا طرح مشکلات منطقه ومحلشان هم مطرح میشود.

 

جملاتى ازاین قبیل که "کار نداریم "،"دستفروشم"،"زیر بار مشکلات اقصادى کمرمان خم شده"،" کسى به فکر جوونا نیست"،"مگه با این حقوق کم میشه زندکى کرد"،" از هواى اهواز وریزگردها وغبار چه خبر؟"،"براى چى درس بخونیم؟" وامثال این مطالب که طبیعتا مستقیما مقصر وجود این مشکلات دولت ورییس جمهور فعلى یا معاون اول که کاندیدا هستند میشوند.

 

حجم اینگونه مطالب گاهى انقدر زیادست که استنباط میشود صدا وسیما خود داراى مواضع خاص خودش هست ومیخواهد درمقابل کاندیداى حاکم به رقابت بپردازد و با دیگر کاندیداهاى رقیب هم اوا شود.

 

قطعا نظر براین نیست که صدا وسیما دیدگاه هاى مردم را مطرح نکند وانتظاراتشان را منعکس ننمایند بلکه بیطرفى خودرا حفظ کند و طرح جهت دار وبا گرایش خاص زیر سوال بردن عملکرد دولت ان هم با خاکسترى نمودن شرایط عجین نشود.

 

صدا وسیما متعلق به همه مردم با گرایشها وسلائق مختلف است خود را به کاندیداى هفتم تبدیل نکند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------