آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

برنامه امروز کاندیداها در تلویزیون



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,کاندیداها

حسن روحانی، مصطفی میرسلیم، اسحاق جهانگیری و مصطفی هاشمی طبا، شنبه (۹ اردیبهشت ماه) درباره برنامه‌هایشان با مخاطبان در تلویزیون و رادیو به گفت‌گو می‌نشینند.

به گزارش ایسنا، طبق جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری، نامزد شماره ۱۶ در گفت وگوی ویژه خبری شبکه «دوسیما» که ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه، به روی آنتن می‌رود، به مدت ۴۵ دقیقه فرصت تبلیغاتی دارد و این گفت وگوی زنده، همزمان از شبکه رادیویی «ایران» برای مخاطبان پخش خواهد شد.

 

سخنان ضبط شده حسن روحانی نامزد شماره ۱۵، نیز از شبکه «یک سیما» ساعت ۲۲ به روی آنتن خواهد رفت. این برنامه با عنوان «متکلم وحده» بدون حضور مجری به مدت ۴۵ دقیقه پخش خواهد شد.

 

شبکه «خبر» گفت‌وگوی ضبط شده مصطفی هاشمی‌طبا، نامزد شماره ۱۱ را ساعت ۲۱:۳۰ پخش خواهد کرد.

 

مصطفی میرسلیم، نامزد شماره ۱۴ نیز به پرسش‌های ایرانیان خارج از کشور در شبکه «جام جم» پاسخ خواهد داد. این برنامه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به روی آنتن می‌رود.

 

رادیو «ایران» نیز گفت‌وگوی ضبط شده مصطفی میرسلیم را پخش می‌کند. این برنامه با عنوان «متکلم وحده» ساعت ۱۷:۳۰ به روی آنتن می‌رود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------