آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

شورای مرکزی موتلفه درباره ماندن یا نماندن میرسلیم تصمیم نهایی را می‌گیرد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,میرسلیم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: شورای مرکزی این حزب پیش از این تصویب کرده است که نامزد ما یعنی مصطفی میرسلیم تا پایان مناظره‌ها در صحنه بماند اما تصمیم‌گیری بعدی به پس از مناظره‌ها موکول شده است.

 محمدنبی حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از جایگاه مصطفی میرسلیم نامزد حزب موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری نسبت به سایر نامزدهای انتخابات، اظهار کرد: من برای همه نامزدها احترام قایلم و معتقدم هر کدام از آنها بر اساس احساس وظیفه به میدان آمده‌اند اما معتقدم مصطفی میرسلیم تاکنون به وجه شایسته‌ای در عرصه انتخابات حاضر شده است.

 

وی در ادامه افزود: میرسلیم آنچه ما نسبت به او باور داشته‌ایم را نشان داده است و معتقدیم در ادامه هم خواهد توانست بیشتر شایستگی خود را به اثبات برساند.

 

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این پرسش که آیا موتلفه تاکنون درباره وضعیت میرسلیم نظرسنجی در جامعه انجام داده است، خاطرنشان کرد: ما خودمان تاکنون نظرسنجی انجام نداده‌ایم اما از نتیجه سایر نظرسنجی‌ها استفاده می‌کنیم البته معتقدیم نظرسنجی اصلی باید پس از پایان مناظره‌های انجام شود. در حال حاضر همه نامزدها باید برنامه‌های خود را به مردم ارایه کنند و نظرسنجی نهایی بعد از مناظره‌ها انجام شود.

 

حبیبی در پاسخ به این پرسش که اگر میرسلیم در نظرسنجی‌ها رأی پایینی داشت به نفع دیگران کنار خواهد کشید، گفت: شورای مرکزی حزب پیش ازا ین تصویب کرده است که نامزد ما تا پایان مناظره‌ها بماند اما تصمیم‌گیری بعدی پس از مناظره‌ها انجام می‌شود. ما پس از پایان مناظره‌ها هم از نتیجه نظرسنجی استفاده کرده و هم با همفکران خود مشورت خواهیم کرد.

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان افزود: ما اطلاعات و مشورت‌ها را در اختیار شورای مرکزی حزب قرار می‌دهیم و شورای مرکزی بر اساس این اطلاعات و مشورت‌ها تصمیم جدید خود را خواهد گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------