آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

غفاری : رییسی درباره عملکردش در قوه قضاییه در برخورد با فساد دولت گذشته شفاف‌سازی کند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , غفاری

رییس موسسه الهادی گفت: آقای رئیسی در نظام قضایی بوده، ۱۰ سال در قوه قضاییه و سازمان بازرسی بوده که فسادهای گسترده در آن زمان در کشور صورت گرفت باید پرسید چرا آن زمان صدای کسی در نیامد؟ چرا کسی نگفت این همه فساد برای چیست؟ چرا این مسائل برای مردم شفاف‌سازی نشد. 

حجت السلام هادی غفاری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره دومین مناظره دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری  با بیان این‌که در دومین مناظره هم ما برنامه‌ای از سوی نامزدها مشاهده نکردیم، گفت: متاسف و متاثر هستم اشخاصی که خود را نامزدهای انتخاباتی معرفی می‌کنند برنامه‌ای برای اداره کشور ندارند و فقط آمده‌اند که یک جناح را تخریب کنند و با این عمل رای بیاورند.

 

او خاطرنشان کرد: رفتار روحانی و جهانگیری طبیعی بود، به هر حال آنان کارهایی را انجام دادند که باید از عملکردشان دفاع می‌کردند و قطعا آن را نیز ادامه خواهند داد.

 

رئیس مؤسسهٔ الهادی در پاسخ به این سوال که رفتار نامزدهای انتخاباتی را در دومین مناظره چگونه ارزیابی می‌کنید، عنوان کرد: مشاهد کردیم که ۴ کاندیدای دیگر برنامه‌ای برای اداره کشور نداشتند، مناظره که جای سخنرانی نیست باید برنامه ارائه داد.

 

او خاطر نشان کرد: از بین آقایان هیچ کدام نگفتند که چه برنامه‌ای برای اداره کشور دارند، بعضی‌ها هم انگار فقط برای دعوا آمده بودند.

 

غفاری ادامه داد: آقای قالیباف مناظره را با رینگ بوکس اشتباه گرفته بود.آقای رییسی هم که کار اجرایی نکرده تا برنامه‌ای ارائه دهد.

 

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام یاد گفت: آقای رییسی کتابچه‌ای را نشان دادند ولی حتی یک صفحه هم باز نکرد بخواند تا ببنیم چه برنامه‌ای دارد، البته متهم نمی‌کنم ان‌شاالله که ورق‌های آن سفید نباشد.

 

غفاری افزود:مگر می‌شود در ۱۵ روز یک برنامه ۲۰۰ صفحه‌ای نوشت، اگر ۱۰۰۰ کارشناس هم داشته باشیم نمی‌شود.

 

او با بیان اینکه رییسی درباره عملکردش در قوه قضاییه دربرخورد با مفاسد دولت گذشته شفاف‌سازی کند، تاکید کرد: آقای رئیسی در نظام قضایی بوده، ۱۰ سال در قوه قضاییه و سازمان بازرسی بوده که فسادهای گسترده در آن زمان در کشور صورت گرفت باید پرسید چرا آن زمان صدای کسی در نیامد؟ چرا کسی نگفت این همه فساد برای چیست؟ چرا این مسائل برای مردم شفاف‌سازی نشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------