آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

منتجب‌نیا در حمایت از روحانی در سمنان سخنرانی می‌کند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , منتجب‌نیا

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان سمنان گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتجب‌نیا قائم‌مقام حزب اعتماد ملی امروز در حمایت از حسن روحانی در سمنان سخنرانی می‌کند.

نیک‌سرشت در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتجب‌نیا از فعالان سیاسی شاخص اصلاح‌طلب امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در دانشگاه سمنان به‌ایراد سخنرانی می‌پردازد.

 

وی با بیان اینکه منجب‌نیا پیرامون شرایط منطقه‌ای ایران، اهمیت انتخابات و عملکرد دولت یازدهم سخنرانی سخنرانی می‌کند افزود: پرسش و پاسخ با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دیگر برنامه‌های این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در جمع دانشجویان دانشگاه سمنان است.

 

این استاد دانشگاه با بیان اینکه امشب نیز یک سخنرانی دیگر برای ایشان در مرکز استان پیش‌بینی شده تصریح کرد: قائم‌مقام حزب اعتماد ملی بعد از سخنرانی در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه سمنان در ستاد مرکزی و مردمی دکتر روحانی نیز در حمایت از رئیس دولت یازدهم سخنرانی خواهند داشت.

 

وی از سخنرانی شهربانو امانی از دیگر فعالان سیاسی طرفدار دولت در هفته جاری خبر داد و اضافه کرد: این فعال سیاسی در ستادهای مردمی دکتر روحانی در سمنان و شهرستان‌های استان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

 

رئیس و عضو هیئت علمی دانشگاه علمی-کاربردی استان با اشاره به دیگر برنامه‌های ستادهای مرکزی و مردمی دکتر روحانی در استان گفت: دکتر خانجانی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب نیز فردا شب با حضور در ستاد مردمی دکتر روحانی به‌ایراد سخنرانی می‌پردازد.

 

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان سمنان با بیان اینکه برنامه‌های متعدد دیگری در هفته آینده و هفته جاری پیش‌بینی شده خاطرنشان کرد: تقریبا هر روز یک میهمان در حمایت از برنامه‌های دکتر روحانی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

 

نیک‌سرشت یادآوری کرد: دکتر محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس دهم، موسوی لاری وزیر کشور در دولت خاتمی، سعید لیلاز اقتصاددان برجسته، فاطمه کولایی و سهیلا جلودارزاده از دیگر چهره‌های شناخته شده‌ای هستند که در روزهای آینده در ستادهای دکتر روحانی در سمنان و شهرستان‌های هشت‌گانه استان به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------