آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

هاشمی: روحانی، رئیس‌جمهور غم و شادی مردم است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,محمد هاشمی رفسنجانی

 

تحمل روحانی و سعه صدرش بین روسای جمهور و مسئولان کشور ستودنی است

 

محمد هاشمی رفسنجانی رفتن رئیس‌جمهور به استان گلستان و شنیدن درددل معدن‌کاران را کاری ارزشمند توصیف کرد.

 

برادر مرحوم هاشمی رفسنجانی درباره اعتراضات کارگران به رئیس جمهور در معدن یورت در گفت‌وگو با خبرآنلاین اظهار کرد: کار ایشان ارزنده است؛ بالاخره رئیس جمهور در غم و شادی باید در کنار مردم باشد و آقای روحانی کار خوبی کردند که به میان مردم در معدن یورت رفتند.

 

رئیس اسبق سازمان صداوسیما ادامه داد: آقای روحانی در سایر جاها نیز با نقد و انتقاد مواجه شدند، اما ایشان صبر کردند و پذیرفتند. من مستند ایشان را از تلویزیون ایران ندیدم اما آن را از طریق آپارات دنبال کردم. در آنجا دیدیم که دانشجویان پرخاشگری کرده و به ایشان توهین می کنند؛ اما ایشان با نهایت صبر و متانت نشسته اند و حرف دانشجویان را گوش می کنند و بعد به آنها جواب می دهند. این از ویژگی های شخصی و ارزشمند آقای روحانی است.

 

وی درباره تعبیری درباره صبوری که روحانی در مستندش به نقل از آیت الله هاشمی بیان کرد، نیز گفت:‌ من خودم هم شنیده بودم. حاج اقا تحمل آقای روحانی را تحسین می‌کردند. تحمل آقای روحانی و سعه صدر ایشان در بین روسای جمهور و مسئولان کشور ستودنی است.

 

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: اگر از نظر تاریخی بررسی کنیم، بیشترین هجمه به دولت آقای روحانی شد، آن هم هجمه‌های ناجوانمردانه؛ اما آقای روحانی تحمل و سکوت کرد البته هر ازگاهی تک‌نظراتی می‌گفت و تکه‌هایی می‌پراند که برای مخاطب آن سوزنده و دردناک بود. دیدید که در مناظره یک سری از آنها را آقای میرسلیم جمع کرده و علیه ایشان بیان کردند.

 

وی تاکید کرد: حضور رئیس جمهور در جمع معدن کاران معترض هم یکی از مصادیق سعه صدر و تحمل ایشان است. ایشان خواستند در سخت‌ترین شرایط در کنار معدن‌کاران باشند و این کار فی‌نفسه خیلی ارزشمند است.

 

 اخبار  سیاسی -  خبر انلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------