آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

۱۶۰ نفر از ۲۰۰ نماینده حاضر در صحن بیانیه حمایت از روحانی را امضا کردند / امضاها افزایش می‌یابد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , تابش

نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تهیه بیانیه‌ای تحلیلی در حمایت از حسن روحانی خبر داد.

  محمدرضا تابش در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به تهیه بیانیه‌ای تحلیلی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری و در حمایت از حسن روحانی در این انتخابات گفت: بیانیه‌ای به‌صورت تحلیلی که وضعیت کشور در زمان آغاز به کار دولت یازدهم را تشریح کرده و به مقایسه آن با وضعیت کنونی کشور می‌پردازد، تهیه شد که قرار است متن آن در روزهای آینده و پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری منتشر شود.

 

او گفت: باتوجه به این‌که مجلس وظیفه نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا را برعهده دارد و همین امروز هم ۱۲۰ نفر از نمایندگان درگیر به این انتخابات به حوزه‌های انتخابیه خواهند رفت، از تعداد حدود ۲۰۰ نفری که امروز در صحن حضور داشتند، بیش از ۱۶۰ نفر این بیانیه را امضاء کرده‌اند.

 

نایب رییس فراکسیون امید مجلس همچنین خاطرنشان کرد:همچنان تعدادی از نمایندگان متقاضی امضای این بیانیه هستند که این مهم در روزهای  آینده انجام خواهد شد و تعداد امضاهای بیانیه نمایندگان در حمایت از حسن روحانی افزایش خواهد یافت. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------