آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

معاون پارلمانی رییس جمهور: فضای صمیمانه ای بر جلسه رئیس جمهور و نماینگان حاکم بود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , معاون پارلمانی رییس جمهور

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت:جلسه امروز نمایندگان مجلس با رئیس جمهور در فضای صمیمانه ای برگزار و دغدغه ها طرح شد.

به گزارش ایسنا،حسینعلی امیری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در تشریح جلسه امروز صبح نمایندگان با رییس جمهور گفت: نمایندگان حامی دولت در مجلس دهم از فراکسیون‌های مختلف امروز صبح در مجلس نشست صمیمی با رییس جمهور در ساختمان مشروطه داشتند.

 

وی افزود: فراکسیون‌های حامی دولت علاقه‌مند بودند که رییس‌جمهور توضیحاتی را درباره شرایط عمومی کشور، وضعیت اقتصادی و سیاسی وضعیت بین الملل و تاثیرات برجام به اطلاع نمایندگان حامی دولت برساند.

 

معاون پارلمانی رییس‌جمهور همچنین یادآور شد: در این نشست صمیمی آقای عارف مطالبی را از قول نمایندگان مطرح کردند و آقای رییس جمهور هم به مسائل انجام شده و گشایش‌های بعد از برجام اقدامات انجام شده شرایط اقتصادی و عملکرد دولت پرداختند .

 

وی ادامه داد:در بخش‌هایی هم آقای روحانی رویکردهای  آینده به عنوان نامزد ریاست جمهوری را مطرح کردند و بعد از جلسه هم برخی نمایندگان مسائل منطقه‌ای داشتند که از رییس‌جمهور پرسیدند و ایشان هم پاسخ داد .

 

امیری همچنین خاطرنشان کرد:خوشبختانه جلسه امروز در فضای بسیار خوب و صمیمی برگزار شد که از برگزارکنندگان این جلسه فراکسیون مستقلان ولایی، فراکسیون امید و کلیه نمایندگانی که بانی جلسه بودن شرکت کردند و در جهت ارتقاء مجلس گام مهمی بود ، تشکر می کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------