آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

بیانیه رئیس ستاد انتخاباتی روحانی خطاب به ستادهای استانی



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , ستاد انتخاباتی روحانی

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی با صدور بیانیه‌ای خطاب به به روسای ستادهای این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: همواره و خصوصاً در این روزها و ساعات پایانی، صبر انقلابی پیشه و هر بی‌اخلاقی و کج خلقی از سوی هر فرد یا جمعی را با اخلاقمداری و گذشت و محبت پاسخ میدهیم و رعایت قانون، حفظ آرامش و متانت را سر لوحه همه فعالیتهای خود تا پایان قرار می‌دهیم.

  به گزارش ایسنا، متن بیانیه محمد شریعتمداری به شرح زیر است:

 

بنام خدا

روسای محترم ستاد های استانی کانونها و ستادهای اقشاری

سلام

به لطف الهی بخش قابل ملاحظه ای از مسیر تلاش در جهت برگزاری یک انتخابات با شکوه وحماسی را طی کرده ایم

 

هرچند بسیار مظلومانه است که بگویم در طی این مدت علیرغم انتساب این ستاد به دولت مستقر با محدویتهای بسیار بیشتری نسبت به سایر رقبا مواجه هستیم . و متأسفانه اندک تبلیغات کاغذی ما در سطح شهرها یا بنرهای شناسایی محل های ستاد های انتخاباتی ما که بنا به احترام به مردم نصب شده است  . هیچ روزی ازتعرض و تخریب توسط افراد سلطه جو و زورگو مصون نبوده  است . اما هرگز فراموش نمی‌کنیم که ما، نماد دولت  پرچمدار اعتدال و خرد وعقلانیت، امید و نشاط در این کشوریم و صبوری و گذشت مرام ما و عفو ومهربانی منش ماست.

 

لذا همواره و خصوصاً در این روزها و ساعات پایانی،  صبر انقلابی پیشه و هر بی اخلاقی و کج خلقی از سوی هر فرد یا جمعی را با اخلاقمداری و گذشت و محبت پاسخ میدهیم و رعایت قانون و حرکت در چهارچوب آن و حفظ ارامش و متانت و وقار را سر لوحه همه فعالیتهای خود تا پایان قرار میدهیم .

 

محمد شریعتمداری  

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------