آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

توضیحات عارف درباره لیست امید شورای شهر و لیست‌های جعلی منتسب



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,عارف

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان توضیحاتی را در خصوص لیست امید و لیست‌های جعلی شورای شهر تهران ارائه کرد.

 به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف با ارائه توضیحاتی درباره لیست امید  و لیست‌های جعلی شورای شهر تهران گفت: لازم می‌دانم از اعتماد مردم به لیست امید در اسفند 94 تشکر کنم، مردم تهران سنگ تمام گذاشتند.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه لیستهای جعلی یا مشابهی در روزهای اخیر منتشر شده لازم می‌دانم توضیحاتی را در مورد لیست امید بیان کنم. لیست امید که با اسم امید و بدون پیشوند و پسوند منتشر شده لیستی است که مورد تایید شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان بوده و جناب آقای خاتمی نیز این لیست را تایید کردند.

 

رئیس فراکسیون مجلس اظهار کرد: ویژگی لیست امید این است که دو سرلیست دارد، آقایان محسن هاشمی رفسنجانی و احمد مسجد جامعی. ضمن اینکه در این لیست شش نفر از خانم‌ها نیز حضور دارند و مردم می‌توانند براساس این دو مشخصه تشخیص دهند و خواهشمان این است که به هر 21 نفر رای دهند تا وارد شوراها شوند.

 

همچنین محمدرضا عارف از ستادهای انتخاباتی روحانی در جنوب تهران بازدید کرده و در فراخوانی خواستار رای به لیست امید شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------