آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

پیام تبریک فرمانده بسیج به روحانی: دههامیلیون بسیجی آماده کمک برای رفع مشکلات کشور



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,فرمانده بسیج

 

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی تأکید کرد زمان وعده‌دادن‌ها و مجادله با رقبای انتخاباتی به پایان رسیده و هنگام همدلی و هم‌افزایی برای عبور از موانع و کار برای حل مشکلات مردم فرا رسیده است. سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به گزارش فارس به این شرح است.

 

«در روز جمعه ٢٩ اردیبهشت ١٣٩٦، ملت غیور ایران اسلامی با هر قومیت وگویش و مذهب و با هر سلیقه سیاسی و فرهنگی، در جای جای این خاک سرافراز و اقصی نقاط گیتی، از ساعات ابتدایی روز تا آخرین لحظات شامگاه، برای اعلان وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی، صفوف متحد و به‌هم‌پیوسته‌ای را تشکیل دادند تا در دوازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین انتخابات اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، در تعیین سرنوشت امور اجرایی کشور و شهر و روستای خود نقش‌آفرینی كنند و سی‌وپنجمین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی را رقم بزنند؟ همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند، برنده اصلی انتخابات، نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران و بازنده حقیقی آن، دشمنان قسم‌خورده این نظام یعنی استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان‌شان هستند».

 

در متن نامه همچنین آمده: «اکنون زمان آن است که مسائل اساسی کشور و در رأس آنها پیاده‌سازی الگوی اقتصاد مقاومتی برای حل معضل بی‌کاری و رکود و نیز افزایش تولید و اشتغال و رسیدگی به معیشت محرومان و مستضعفان در اولویت برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات فوری مسئولان اجرائی کشور قرار گیرد. اکنون زمان آن است که از ناکامی‌های گذشته و نیرنگ‌ها و بدعهدی‌های دشمنان ملت ایران، درس بگیریم و برای رشد و پیشرفت و تعالی جمهوری اسلامی ایران، با تکیه بر توان داخلی و استعدادهای سرشار ایرانی و نه با چشم داشتن به عهد عهدشکنان خارجی، تمام ظرفیت های کشور را بسیج کنیم و ثابت کنیم که بدون اتکا به بیگانگان می‌توانیم نیازهایمان را خودمان برطرف کنیم. 

 

این‌جانب به رئیس‌جمهور منتخب اعلام می‌کنم که بسیج ده‌ها میلیونی، همان‌گونه که در تنگنای جنگ تحمیلی و در پی ناکافی‌بودن ظرفیت‌های کلاسیک نظامی، توانست با حضور اقشار مختلف مردم، ورق را به نفع انقلاب اسلامی برگرداند، مهیاست تا در عرصه جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز تمام ظرفیت‌های مردمی خود را برای رفع مشکلات و عبور از موانع و دست‌یابی به فتح و ظفر بسیج كنيم».

 

 

 اخبار سیاسی  - شرق

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------