آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

چرا پیروزی روحانی خبر بدی برای ترامپ است؟ / کاخ سفید ترجیح می داد رقیب «شیخ دیپلمات» روی کار بیاید تا بشود علیه تهران فضاسازی کرد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,روحانی

انتخابات ایران کاملا با ضیافت سران مستبد کشورهای عربی در عربستان که با حضور ترامپ برگزار شد در تضاد بود. به جز پاکستان و لبنان تونس بقیه کشورهای عربی که در عربستان سعودی گرد آمده اند دموکراسی را یک جوک بی معنی و یا یک امر صوری می دانند. در این کشورها انتخابات ها با 96 درصد آرا به نفع سران این کشورها تمام می شود. آنها در ریاض دور هم جمع شدند تا عطش اعراب اهل سنت برای جنگ علیه ایران شیعه تقویت کنند.

   ایندپندنت نوشت: پیروزی روحانی پیروزی خوبی برای ایران بود. از سوی دیگر پیروزی بدی برای رژیم ترامپ بود که ترجیح میداد رقیب روحانی یعنی ابراهیم رییسی به ریاست جمهوری برسد، چراکه کاخ سفید می توانست علیه تهران فضاسازی کند. 

 

به گزارش «انتخاب»؛ چه کسی از میان جمعیت 80 میلیونی و جوان که 40 درصد جمعیت را تشکیل میدهند دلش میخواست به رییسی رای بدهد که سابقه اجرایی نداشت؟

 

در نهایت، مردی که توافق هسته ای را به سرانجام رساند و فواید اقتصادی زیادی را برای مردم به واسطه لغو تحریم ها و از طریق روابط مجدد با غرب به ارمغان آورد از سوی ایرانیان بعنوان رئیس جمهور برگزیده شد.

 

اما این انتخابات کاملا با ضیافت سران مستبد کشورهای عربی در عربستان که با حضور ترامپ برگزار شد در تضاد بود. به جز پاکستان و لبنان تونس بقیه کشورهای عربی که در عربستان سعودی گرد آمده اند دموکراسی را یک جوک بی معنی و یا یک امر صوری می دانند. 

 

در این کشورها انتخابات ها با 96 درصد آرا به نفع سران این کشورها تمام می شود. آنها در ریاض دور هم جمع شدند تا عطش اعراب اهل سنت برای جنگ علیه ایران شیعه تقویت کنند.

 

این دلیل اصلی وحشت عربستان از موفقیت ایران برای برگزاری یک انتخابات آزاد است . چیزی که دیکتاتورهای عرب منطقه که برای دیدار با ترامپ دور هم جمع شده اند از آن محرومند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------