آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

دلیل استعفای ناطق از زبان باهنر



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,باهنر

 

 

محمدرضا باهنر، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست خبری خود در رابطه با انتخاب رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فکر می‌کنم رئیس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت تا خرداد ماه تعیین تکلیف شوند.

 

باهنر در ادامه با اشاره به استعفای علی‌اکبر ناطق نوری از ریاست دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، اظهارکرد: تا آنجایی که من اطلاع دارم ایشان 28 سال در این سمت بودند و نمی‌خواهم قیاس کنم، اما همین تعجب زمانی که من هم در مجلس دهم ثبت‌نام نکردم وجود داشت و ایشان شاید خواستند تحولی صورت بگیرد.

 

وی یادآور شد: تا جایی که من اطلاع دارم ایشان خود را سرباز نظام و انقلاب می‌داند و بارها شنیده‌ام که تبعیتشان از رهبری تاحدی است که اگر امر کنند آقای ناطق رئیس عقیدتی و سیاسی میرجاوه شود ایشان بدون درنگ این کار را خواهد کرد و فکر می‌کنم ایشان خواسته زمینه کار برای جوانان فراهم شود.

 

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت، گفت: سیاست‌های راهبردی نظام و تمهیدات آن باعث شد بسیاری از رسانه‌های متخاصم و هنجارشکن نیز مردم را به حضور پای صندوق رای توصیه کنند و دیگر توصیه‌هایشان کارساز نباشد. رهبری نیز بارها حضور پای صندوق‌های رای را بالاترین قدرت نرم جمهوری اسلامی دانستند.

 

باهنر یادآور شد: رکورد 73 درصدی حضور مردم پای صندوق‌های رای، رکوردی بسیار خوب و افتخارآمیز است و قطعا برنده اصلی انتخابات مردم هستند .

 

وی با بیان اینکه اقتدار و توانمندی نظام چه در قدرت نرم و چه در قدرت سخت روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: طرفین این انتخابات هر یک از عوامل دعوت مردم پای صندوق و رای بودند که برنامه‌ها و مطالب خود را در دوران تبلیغات مطرح کردند که البته برخی از این گفت و شنودها مستدل نبود و برخی خبرها نیز تهمت بود، اما شاید این لازمه و یکی از نقاط ضعف دموکراسی است که باید تلاش کنیم این موضوع کمتر و صحبت‌ها مستدل‌تر شود.

 

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین همچنین بیان کرد: از حالا به بعد رقابت‌ها باید به رفاقت تبدیل شود که ما هم به نوبه خود به رئیس‌جمهور منتخب تبریک می‌گوییم و اکنون باید باور کنیم این تیم که روی کار آمده تیم ملی است و اکنون باید با کشورهای خارجی رقابت کند و رقبا هم باید تلاش کنند این تیم در مسابقات جهانی موفق شود.

 

باهنر در ادامه گفت: به‌طور نسبی آرا 40 درصد و 60 درصد بود و آن 40 درصد نیز باید بدانند که باید دولت را در وصول اهدافی که به نفع نظام است یاری کنند و باید به کمک پشتیبانی و رصد این دولت بپردازند، نقد هم باید کمکی باشد نه اینکه خدایی ناکرده بخواهند بگویند که دولت ناکارآمد است. نقد باید عادلانه و عالمانه باشد، چراکه در همین انتخابات نیز دیدیم که همه کاندیداها معتقد بودند درباره وجود مسائلی همچون رکود اشتغال، رفاه مردم، مسکن، مسائل زیست‌محیطی، بحران آب و ... مشکل وجود دارد. در این رابطه وحدت‌نظر است.

 

به‌گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله دولت دوازدهم با کابینه جوان‌تر این مسائل را حل کند. من اوایل دولت یازدهم نیز به آقای روحانی گفتم که بیایید و یک سنت حسنه‌ای برقرار کنید که وزرا و مسئولان، مسئولان قبلی خود را در جلساتی ماهیانه یا فصلی دعوت کرده و با آنها مشورت کنند.

 

 اخبار  سیاسی   - آفتاب  یزد  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------