آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

توییتر ابوطالبی برای سفر امیر کویت به ایران



اخبار,اخبار سیاسی, حمید ابوطالبی


 اخبار  سیاسی - توییتر ابوطالبی برای سفر امیر کویت به ایران

ابوطالبی با اشاره به سفر امروز امیر کویت به تهران گفت: این سفر نشان می‌دهد سیاست صرفا از کانال تعاملات Big Brothers عبور نمی‌کند.

به گزارش ایسنا حمید ابوطالبی که از سوی ایران به عنوان نماینده جدید ایران در سازمان ملل معرفی، اما با مخالفت آمریکا برای صدور ویزا به دلایلی واهی مواجه شد، در صفحه توئیتری که به نام وی ایجاد شده نوشت: سفر امروز امیرکویت به تهران نشان داد- درمیان استراتژی های موجود برای ایران درخلیج فارس- سیاست، صرفا از کانال تعاملات Big Brothers عبور نمی کند.

به گزارش ایسنا، در سالهای اخیر برخی کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله عربستان، قطر و ... تحت تاثیر تحولات منطقه و شمال آفریقا با همراهی برخی کشورهای فرامنطقه‌ای سعی در منزوی ساختن و محدود کردن ایران داشتند که پس از انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری در ایران با رویکرد جدیدی که دولت روحانی در پیش گرفت این تلاش‌ها منزوی شد و ایران در مسیر گشایش تعاملاتش با کشورهای حوزه خلیج فارس و منطقه گام برداشته است.
 اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------