آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

روایتی از توافق پشت‌پرده فراکسیون‌های ولایی و مستقلین علیه اصلاح‌طلبان مجلس /حضرتی: هم عهدشکنی بود هم بی‌اخلاقی



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,مجلس

عضو فراکسیون امید بر این عقیده است که از دست دادن برخی از کرسی های هئیت رئیسه به دلیل ظع عملکردی نبود بلکه به خاطر بدعهدی دو فراکسیون دیگر است که باعث شد ما دیگر به آن ها اعتماد نکنیم. 

الياس حضرتي،عضو فراكسيون اميد؛ در گفت و گو با نامه نیوز، در ارزیابی نتیجه رقم خورده در دومین انتخابات هيات رئيسه  مجلس دهم گفت: بين فراكسيون اميد و فراكسيون های ولائي و مستقلين قول و قراري گذاشته شد و تفاهمي انجام شد كه در سطح رئيس اتفاق نظر باشد،در سطح نواب رئيس رقابت باشد و در سطح منشي ها و ناظرين  نيز مدل سه - سه - سه باشد.

 

وي اظهار داشت: فراكسيون اميد به تعهد و عهد و پيمان در سطح رئيس با فراكسيون مستقلين پايبند بود و در بحث رقابت براي نواب رئيس برنده شد ولي آنجا كه بحث تفاهم براي ناظرين و منشي ها بود دو فراكسيون ديگر پايبند نبودند و به نوعي عهدشكني شد.

 

حضرتي بيان كرد: اينكه دو نَفَر از فراكسيون اميد صندلي هاي هيات رئيسه را ترك كرده اند ضعف اين فراكسيون نيست چراكه مستقلين با ولائي هاي عهد و پيمان هاي پشت پرده داشتند و به تفاهم با ما بدعهدي كرد.

 

وي تاكيد كرد: ما اخلاق را رعايت كرديم وبه عهد و پيمان مان پايبند بوديم و اين درسي بزرگ براي ماست كه ديگر به اين افراد اعتماد نكنيم.  

 

وي با بيان اينكه فراكسيون اميد بايد در مورد انتخابات هيات رئيسه بررسي هاي لازم را انجام دهد گفت: متاسفانه مستقلين عهدشكني كردند و اين بي اخلاقي ها قابل توجيه نيست.

 

اين نماينده اصلاح طلب مجلس در مورد اينكه تا چه اندازه مي توان به اين مجلس براي راي اعتماد بِه كابينه دوازدهم اعتماد كرد گفت:بايد ببينيم دولت چه كساني را براي وزارت خانه هاي مختلف معرفي مي كند، اگر اين افراد ضعيف باشند خود فراكسيون اميد هم به اين افراد راي نخواهد داد ولي در مجموع مشكلي براي راي اعتماد مجلس به كابينه دولت دوازدهم وجود ندارد و جو غالب مجلس با دولت است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------