آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

روایت عضو جمنا درباره دلیل شکست رئیسی مقابل روحانی / این انتخابات رای اولی‌های پیرمرد و پیرزن داشت



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,محمد حسینی

محمد حسینی با اشاره به بزرگترین نقطه ضعف اصولگرایان در انتخابات،گفت: مجموعه‌ای از کسانی که در گذشته انتخابات را تحریم می‌کردند این بار برای انتخاب نشدن آقای رییسی وارد صحنه شدند یعنی در این انتخابات رای اولی‌های پیرمرد و پیرزن هم داشتیم!

 سیدمحمد حسینی در رابطه با فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب بعد از انتخابات گفت: جبهه مردمی از ابتدای تشکیل خود در نظر داشت که فعالیت‌هایش را محدود به انتخابات ریاست جمهوری نکند؛ در مجمع عمومی جمنا ۳۰ نفر به عنوان شورای مرکزی برای یک سال انتخاب شدند که وظایف خود را دنبال کنند. البته از ابتدا مسئولیت سنگین فعالیت‌های انتخاباتی بر دوش جبهه قرار گرفت که بیشترین توان خود را در ساماندهی مجموعه و جلوگیری از تفرقه و تشتت به کار گرفت.

 

حسینی در رابطه با اینکه بزرگترین نقطه ضعف اصولگرایان در انتخابات چه بود که باید رفع شود، گفت: اصولگرایان در مجموع عملکرد مثبت و قابل قبولی داشتند و با شکل‌گیری جبهه مردمی توانستند از اختلافات و تعارضات پرهیز کنند اما نکته‌ای که وجود دارد این است کاندیدای مورد وفاق جبهه( آقای رئیسی) دیر به صحنه رقابت آمد و فرصت معرفی ایشان و آشنا شدن مردم با نقطه نظرات وی بسیار کم بود.

 

عضو هیات رییسه جمنا ادامه داد: شاید اگر حضور رییسی زودتر قطعی می‌شد و فرصت بیشتری برای سازمان‌دهی نیروها و پاسخ به شبهات وجود داشت، مردم با دیدگاه و برنامه‌های ایشان بیشتر آشنا می‌شدند و نتیجه بهتری حاصل می شد. 

 

حسینی ادامه داد: ازسوی کاندیدای رقیب آقای رئیسی در مناظره‌ها و سخنرانی‌ها مباحث ساختارشکنانه‌ای مطرح شد.

 

او با بیان اینکه به طور طبیعی همه روسای جمهور دو دوره‌ای بوده‌اند و کار دشواری است که بتوان بر رئیس‌جمهور مستقر فائق آمد، تصریح کرد: برای اینکه دولت مستقر کنار رود نیاز به یک سلسله اقدامات جدی برای متقاعد ساختن مردم هست وگرنه بسیاری از مردم امیدوار بودند که دولت در دور دوم اقدامات اساسی‌تری را انجام ‌دهد و استدلالشان این بود که در چهار سال اول زمینه‌سازی‌های لازم انجام شده و در چهار سال دوم نتیجه بهتری حاصل می‌شود.

 

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: جمعی از مردم در اثر تبلیغات تخریبی نگران و مرعوب شده بودند که با روی کار آمدن آقای رئیسی جنگ می‌شود. القائات گسترده باعث شد حتی مجموعه‌ای از کسانی که در گذشته انتخابات را تحریم می‌کردند این بار برای انتخاب نشدن آقای رییسی وارد صحنه شدند یعنی در این انتخابات رای اولی‌های پیرمرد و پیرزن هم داشتیم!   

 

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی  در رابطه با مجوز جمنا گفت: جبهه به معنای مجموعه‌ای است که چند حزب و تشکل را زیر چترخود دارد و این ویژگی در خصوص جبهه مردمی صدق می‌کند و دبیران کل چند تشکل در شورای مرکزی جمنا حضوردارند و بخش حقوقی جبهه دراین باره اقدام لازم را انجام می‌دهد. 

 

 اخبار سیاسی  -  ایلنا  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------