آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

سیدعلی خمینی: تامین معاش مردم از دغدغه های امام راحل بود/نمی توانیم بگوییم به حکومت آرمانی امام رسیده‌ایم



اخبار,اخبار سیاسی, سیدعلی خمینی

 
 اخبار سیاسی - سیدعلی خمینی: تامین معاش مردم از دغدغه های امام راحل بود/نمی توانیم بگوییم به حکومت آرمانی امام رسیده‌ایم

نوه امام راحل با تاکید بر اهداف رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای ریشه کن کردن فقر در کشور، گفت: ایشان به همان میزان که آرمان خواه بودند، در مقام عمل هم همواره به تامین معاش مردم اصرار داشتند.

به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام سید علی خمینی دوشنبه شب در مسجد جامع شهر قدس افزود : ملت ما در طول دوران پس از انقلاب نشان دادند که حامی این آرمانها هستند و در این مدت به وظایف خود را به خوبی عمل کرده اند.

وی اظهار کرد : وجود فقر و فساد در جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان شایسته این نظام نیست و امیدواریم خداوند توفیق حل این مشکلات را به دولتمردان عنایت فرماید.

وی که به مناسبت گرامیداشت سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران میهمان مسوولین و مردم شهر قدس بود، گفت: این مردم بودند که به رهبر معنا دادند و انقلاب را به ثمر رساندندو امام اگر تنها بود و مردم در سراسر کشور پیرو او نبودند، این انقلاب بزرگ به ثمر نمی رسید.

حجت الاسلام سیدعلی خمینی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه افزود : سیدالشهدا به ما آموخت که عزت فقط در مادیات خلاصه نمی شود، البته این به معنی عدم علاقه به رفاه در جامعه اسلامی نیست.

نوه امام راحل علت قیام مردم ایران بر ضد حکومت پهلوی را به خاطر پایمال شدن عزت و استقلالشان دانست و گفت: مردم ما بخاطر آب و نان قیام نکردند، اما همه دولتها وظیفه دارند در جهت حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند.

وی از چاپ 50 جلدی کتابهای امام (ره) توسط موسسه چاپ و نشر آثار ایشان خبر داد و گفت: همه اینها به این علت است که ایشان مرجع قدرتمندی بود و در دوره ای که کسی از دین سخن نمی گفت و معنویت از زندگی مردم رخت بربسته بود، ایشان شروع به احیای دین کردند.

سیدعلی خمینی با اشاره به دورانی که کمونیسم انسان را از یاد خدا غافل می کرد، گفت: زمانی که حاکمیت و تمدن غربی سعی در نابودی سنتها داشت، امام راحل بار دیگر معنویت را به میان مردم بازگرداند.

وی آنچه را که موجب ماندگاری رهبر کبیر انقلاب در دلهای مردم شد، خلوص نیت ایشان دانست و گفت: این موضوع را از عشق مردم به ایشان می توان دریافت کرد که پس از گذشت 25 سال از رحلتش، هنوز عشق ایشان در دلهای مردم جاری بوده و کم رنگ نشده است.

حجت الاسلام سیدعلی خمینی ریشه کن شدن فقر، تبعیض و فساد را به عنوان آرمان امام راحل بیان کرد و افزود: تا وقتی این مسایل در جامعه ریشه کن نشود نمی توانیم بگوییم به حکومت آرمانی امام رسیده ایم.

وی تصریح کرد: اگر از امام راحل و آرمانهایش سخن می گوییم به این دلیل است که معتقدیم، سعادت کشور در گرو آرمانهایی است که امام (ره) داشت و باید این آرمانها زنده و محقق شود.

  به گزارش ایرنا، نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از استکبار ستیزی و استعمار ستیزی به عنوان آرمان همه ملت ایران یاد کرد و گفت: این وظیفه حکومتهاست که تلاش کنند جامعه را از حیث توجه به مسایل دنیوی و اخروی، به یک جامعه نمونه تبدیل کنند.
اخبار سیاسی - نامه نیوز
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------