آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

منتتجب‌نیا: باید از فرصتی که در اختیار اصلاح طلبان است استفاده کنیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , منتتجب‌نیا

قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اصلاح طلبان نتیجه خوبی بدست آوردن گفت: از این فرصت طلایی باید به احسن وجه استفاده کنیم. 

به گزارش ایسنا، رسول منتجب نیا در مراسم افطاری که به میزبانی محسن رهامی رئیس بنیاد صلح برگزار شد اظهار کرد: در سال 76 و پس از پیروزی سیدمحمد خاتمی در جلسه‌ای گفتم که درست است اصلاح طلبان در انتخابات پیروز شدند ولی باید مراقب باشیم زیرا مسئولیت ما از این به بعد سنگین است مردم فرصتی برای ما ایجاد کردند که باید از آن استفاده کنیم.

 

وی در ادامه اظهار کرد: الان هم می‌گویم که فرصت دیگری فراهم شده است در مجلس تا حد زیادی اصلاح طلبان و اعتدالگرایان حضور دارند، روحانی هم در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شد و در تهران و بسیاری از کلان‌ شهرها اصلاح طلبان شوراهای اسلامی را بدست آوردند. این‌جای خوشحالی دارد اما جای تامل کردن هم وجود دارد.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه مجلس، دولت و شوراها اکنون در اختیار اصلاح طلبان است تصریح کرد: با این وجود وظیفه ما بسیار سنگین و حساس است و باید مراقب باشیم که دچار اختلاف نشویم زیرا معلوم نیست که این فرصت دوباره تکرار شود. ما باید کاری کنیم که در سال 1400 با سربلندی وارد انتخابات ریاست جمهوری شویم و یک اصلاح طلب را نامزد خود کنیم.

 

منتجب نیا همچنین گفت:‌ دستیابی به این هدف منوط به عملکرد مثبت ما است. ما باید وحدت، انسجام، اصول و آرمان‌های خود را حفظ کرده و دست به دست هم دهیم و از این فرصت طلایی به بهترین وجه استفاده کنیم.

 

به گزارش ایسنا، در این مراسم محمدرضا عارف‌،‌ محمدجواد حق‌شناس، مصطفی کواکبیان، ولی الله شجاع پوریان، محمد سالاری، احمد حکیمی پور، ‌هادی غفاری، داریوش قنبری، میرلوحی و جمعی دیگر از نمایندگان مجلس، فعالان سیاسی اجتماعی و اساتید دانشگاه حضور داشتند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------