آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

نطق اضطراری در روز حادثه تروریستی در مجلس/ هیات رئیسه گفت از حمله تروریستی پشت تریبون نگو!



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,حادثه تروریستی در مجلس

نماینده مردم رودبار در مجلس با اشاره به حمله تروریستی روز چهارشنبه گذشته به مجلس گفت که تاکید رئیس، هیأت رئیسه و نمایندگان حفظ آرامش جلسه در حین این حادثه بود. 

به گزارش ایسنا، منوچهر جمالی اظهار کرد: در حالی که بیش از یک ساعت از حمله تروریست‌ها به مجلس گذشته بود و سروصدای تیر و انفجار در مجلس به گوش می‌رسید قرعه نطق اضطراری پنج دقیقه‌ای به نام من افتاد. در همان زمان از هیأت رئیسه یادداشتی به من رسید که چون جلسه انعکاس رادیویی دارد چیزی از موضوع حمله به مجلس مطرح نشود تا این التهاب به مردم منتقل نشود. 

 

وی افزود: البته تا آن موقع همه نمایندگان از طریق پیامک و تلگرام از چند و چون حادثه مطلع شده بودند اما به هر حال نظر هیأت رئیسه و نمایندگان حفظ آرامش مجلس بود تا ترس و دلهره‌ای به مردم القا نشود. در عین حال شرایط ملتهب، سخت و خاصی بود. 

 

این نماینده مجلس همچنین اضافه کرد: جلسه علنی چهارشنبه گذشته مجلس تا آخرین دقایق با آرامش و طمانینه اداره شد و این نظر واحد در نمایندگان وجود داشت که دستور کار عادی مجلس و سخنرانی ناطقین طبق روال عادی انجام شود. با اتمام جلسه نیز نمایندگان در گروه‌های چند نفره از درب پشتی مجلس خارج و با خودرویی به بیرون منتقل شدند. 

 

وی درپایان گفت: ما این آرامش را مدیون ایستادگی و مقاومت نیروهای امنیتی و همچنین کارمندان مجلس بودیم که جمعی از آن‌ها نیز در این حادثه به شهادت رسیدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------