آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

دلواپسان: 64 امضا برای طرح سوال از رئیس جمهور جمع کرده ایم / افشای بی اخلاقی مخالفان روحانی در مجلس



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , دلواپسان

دلواپسان: 64 امضا برای طرح سوال از رئیس جمهور جمع کرده ایم / افشای بی اخلاقی مخالفان روحانی در مجلس ؛ تاکنون ده نماینده از امضای خود در این ماجرا اظهار بی اطلاعی کردند

زهرا ساعی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که سوال از رئیس جمهوری ادامه رفتارهای جریان انحرافی است، گفت: موضوع سوال غیر اخلاقی است و اعلام نام من به عنوان یکی از امضاکنندگان سوال، سوء استفاده سیاسی از اعتماد نمایندگان است.

به گزارش انتخاب، ساعی نماینده مردم تهران در مجلس روز چهارشنبه در گفت وگویی ضمن اظهار بی اطلاعی از اعلام نام وی به عنوان یکی از امضاکنندگان سوال از رئیس جمهوری افزود: یکی از نمایندگان با حضور در جمع مجلسیان اعلام کرد برای پیگیری مسایل مربوط به موسسات مالی و اعتباری و احقاق حقوق مالباختگان این موسسات در حال ارسال نامه ای به رئیس جمهوری برای تسریع روند پیگیری ها است.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس یادآور شد: باوجود تفاوت در سلایق سیاسی، جمعی از نمایندگان فراکسیون امید از جمله اینجانب برای پیگیری حقوق مردم و با نیت خیر این نماینده را در این موضوع همراهی کردیم اما متاسفانه بار دیگر برای این گروه منافع مردم تبدیل به امری برای پیگیری اغراض سیاسی شد و هدف وسیله را توجیه کرد.

 

به نوشته ایرنا، ساعی خاطرنشان کرد: در هنگام امضای این نامه به هیچ عنوان بحث سوال از رئیس جمهوری مطرح نبود و قرار بر ارسال نامه و جمع آوری امضاء برای درخواست پیگیری ساماندهی موسسات غیر مجاز مالی بود.

 

وی ادامه داد: اعلام سوال از رئیس جمهوری با امضای اینجانب سوء استفاده سیاسی از حسن ظن و اعتماد میان نمایندگان است و درحالی که انتخابات با رای بی نظیر مردم و دولت دکتر روحانی با رای بالا آماده خدمت می شود، این رفتارهای تفرقه افکنانه خلاف منافع ملی و شان نمایندگانی است که مغرضانه خانه ملت را محل پیگیری اهداف جناحی و گروهی خود می دانند.

 

عضو فراکسیون امید مجلس افزود: در اولین جلسه علنی مجلس بعداز تعطیلات درباره این بی اخلاقی تذکر و اعلام خواهم کرد که وظیفه ما پیگیری حقوق تضییع شده مردم در موسسات مالی غیرمجاز است و نه سوء استفاده از درد مردم برای اغراض سیاسی و گروهی.

 

سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی از جمع‌آوری 64 امضا از نمایندگان مجلس برای درجریان انداختن سوال از رئیس جمهوری درباره عملکرد دولت و بانک مرکزی در قبال موسسات مالی و اعتباری به ویژه کاسپین خبر داد.

 

بیش از 10 نماینده مجلس شورای اسلامی تاکنون از امضای خود در این سوال اظهاربی اطلاعی کرده اند. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------